El dl 08 de 10 del 2007 a les 10:29 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure:
> Aquest cap de setmana enviaré una nova versió dels fitxers PO. Estic
> acabant la revisió, en principi ja fa bona pinta.
>
> Des de què he compilat de nou el projecte, m'he adonat que el menú del
> plafó principal ha desaparegut, no sé si és una errada o és
> intencionat. El fet és que quan engegues el GIMP i vols crear una nova
> imatge, només  ho pots fer si coneixes la combinació de tecles Ctrl+N
> que obre una nova  finestra de treball.

Això aquí en linux en la versió que tinc (rc3) no passa.

A banda d'allò de posar l'accelerador d'Ajuda a la "j" com en la resta
d'aplicacions (del GNOME si més no), he vist que al quadre de "quant a"
hi diu "visiteu la web del GIMP", em sembla que hauria de ser "el web".

Pinta molt bé, per cert.

Salut!

/Josep