Bones,

El 25/10/07, Joaquim Perez <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
> Xavi, això ja em lliga més, que sigui cosa de la configuració del windows, a
> veure si trobem què és el que falla i fa que surti al castellà. En el meu
> cas el LANG si el tinc deu ser d'alguna prova antiga, ara sóc a la feina i
> no tinc el protatil de casa, a la tarda ho miraré.

Jo el que vaig fer fa temps és crear una vmware amb windows xp sp2
neta, sense cap aplicació. Llavors quan faig una release de
l'Inkscape, copio la vmware neta i hi instal·lo l'Inkscape, així estic
segur que no hi ha conflictes amb d'altres aplicacions. Òbviament no
és habitual instal·lar el gimp en una màquina neta, però almenys estàs
segur que al teu instal·lador no li passa res de dolent.

Salut!
--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com