Hola Quim,

El 28/10/07, Joaquim Perez <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
> Hola ja tinc l'instal·lador del GIMP en català.
>
> No he aconseguit forçar l'idioma del gimp en català, caldrà fer-ho al tauler
> de control. He deixat un nota important al final de la instal·lació
> explicant què cal fer.

No pots afegir la variable d'entorn LANG=ca;%LANG% com feies abans?

També, si estàs recompilant l'aplicació, potser podries forçar el
locale ca directament des de dintre de l'aplicació, per exemple jo
provaria a afegir això abans de la crida a bindtextdomain(), al
principi de tot del main():

setenv ("LANG", "ca", 1);
bindtextdomain (...);

d'aquesta manera, bindtextdomain() agafarà com a locale del procés
"ca", sense que haguem de canviar res a la màquina de l'usuari. Ho
pots provar?

Ara faré unes quantes proves amb el teu instal·lador.

Bona feina!
--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com