Referent al SuSE: Reconec que en les PMF falta explicar tots els passos per tal que un linux que no porti el GIMP 2.0, el pugui tenir instal·lat al català: en principi es necessiten dues coses,
1) de tot tenir els fitxers .MO del gimp en català al directori /usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/, el més important és el gimp20.mo
2) posar l'interfície del linux al català, per exemple en el meu cas: export LANG=ca_ES.UTF8
Aquest cap de setmana posaré els fitxers .MO en un lloc accessible.

Sobre l'efer de la consola, tens raó és molest, però la referència que em dones ja la vam provar, i al ser un vbs només funcionaria per uns pocs sistemes windows, a part l'única cosa que fa és ocultar la consola cada cop que surt.
El tema de la consola se solucionarà en les properes versions del GIMP, el GIMP 2.2 que ara estem estudiant, ha canviat tot el sistema original i possiblement ja no mostrarà la consola.

Cordialment,

Quim Perez i Noguer.

En/na Pau Cabot ha escrit:

Tenc SuSE 9.1 i el GIMP en castellà. He llegit el punt 2.2 de les PMF i no he estat capaç de passar el GIMP al català.
He anat a gnome.org i només he trobat els "sources". Allà mateix recomanava els rpms específics de cada distribució.
Després, he anat al Yast per veure si tenia els locales de gnome i efectivament, els tenc instal·lats: glibc-locale.
He provat això i no m'ha anat bé: http://docs.gimp.org/en/ch01.html#id3303093
Si tenc els locales del gnome, llavors, com li he de dir que executi el Gimp en català?
O val la pena que el descarregui de Softcatalà i desinstal·li la versió castellana?

Una altra cosa: a la versió Windows encara surt aquella consola que no es pot tancar?
Em pensava que ja s'hi havia trobat una solució: http://www.softcatala.org/forum/general/messages/2278.html
Jo crec que és un tema que, per poc que es pugui, s'ha de corregir. Fa molt mal efecte ...

Gràcies per avançat i bona feina!

Pau. ---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------