Jo me'ls miraré durant aquesta setmana, de fet tinc pendent de sincronitzar els
canvis del gimp de windows, amb el cvs, amb el que proposeu ara.
També tinc pendent de mirar de fer funcionar la versió win32 del GIMP 2.2,
i mirar de posar-li ja els nous MO.
A veure si ho acabo aquest cap de setmana.

Salut,

Quim.

> En/na Jordi Mallach ha escrit:

> L'altre Xavi (Conde) els hi està fent una ullada.
> Millor esperar a veure més punts de vista.
>
> Xavier Beà

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/