Ja ho he provat amb els MO del gimp 2.0 per win32 i ho mostra gaire bé tot en
anglès. O sigui que caldrà basar-nos amb el que va enviar en Xavier Beà.

Ho volia provar perquè els PO del cvs, no eren del tot compatibles amb la versió
per windows, i això feia que sortis la pantalla negra d'errors. Vaig haver-los
de revisar un per un i això va donar lloc al PO que hi ha al gimp 2.0 per
windows en català.

Però ara en principi en la versió 2.2.1 ja no hi ha pantalla d'errors negra !!!

Ara em falta provar-lo en el meu antic Win98 i amb algun Win2000.

A part he enviat un parell de correus a la gent del gimp per demanar-los si els
hi podem traduir les pàgines dels seus tutorials a softcatalà.
Més que res perquè  le gimp és un programa una mica complicat d'aprendre i ens
calen més tutorials i ajudes, si no el faran servir mai.

Quim Perez i Noguer

> Quin matxembrat vols fer? No et valen les traduccions que va enviar el
> Xavier Beà?
>
> Per cert, voldria que publiquessis la traducció de l'instal·lador, ja
> sigui un fitxer o un paquet de programari.
>
> Salut!

> ¡Viaja!\n Disfruta estos Puentes de las mejores vacaciones, vuelos y
> hoteles!
> http://www.eresmas.com/banners/promo.html?viajes04

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/