TEMA GIMP 2.2.1:
Ja he provat el GIMP 2.2.1 en un Win98 i va perfecte.
Es pot confirmar que la pantalla negra ja no surt enlloc !
O sigui que treure le gimp 2.2.1 en català és una prioritat.

TEMA PO PER GIMP 2.2.1:
Xavi em podeu dir com teni les traduccions pel gimp 2.2, perquè les del gimp 2.0
no li van bé. Jo per la meva banda començaré a programar l'instal·lador per
windows.

TEMA TUTORIALS:
Per altra banda també estic movent el tema dels tutorials,
a http://www.gimp.org/tutorials/ hi ha una bona pila de tutorials que
s'haurien de traduir. El GIMP no és tant intuitui com la seva competència,
però això no hauria de ser problema si es difon els tutorials en català,
en llocs que la gent hi pugui accedir fàcilment. Ja m'he posat en contacta amb
els autors dels tutorials i m'han dit que fantàstic, que si respectem la
llicència creative commons cc-by-ns i els informem de quan ho tinguem online,
que cap problema.

TEMA MANUALS:
La tercera cosa que m'he mirat és el tema de la traducció de manuals, hi ha
vàries vies:  escriure-ho de nou amb docbook utilitzant un wiki-eclipse per
exemple, o bé utilitzant una eina que passa de docbook a PO i després reberteix
la feina. NO SÉ QUÈ EN PENSEU, QUINA SOLUCIÓ US CONVENÇ MÉS.

TEMA MAKING OFF:
Xavi em vas demanar que publiqués les traduccions del NSIS, jo el que penso fer
és publicar una pàgina del making off, per tal que si algú s'hi anima a ajudar
ho tingui més fàcil. Hi penso penjar tant la llista de problemes, com el
programa NSIS, les traduccions, el projecte NSIS pel GIMP, ... Però com que ara
no tindré massa temps, això ho faré al març quan el tema del CDROM de la
Generalitat s'hagi acabat.

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/