Hola m'ho estat mirant i sembla que tot vagi bé amb els fitxers de traducció que em vas passar,
però els menús del script-fu surten tots en anglès.
També torna a fallar la cadena "Close all tabs" quan tanques la imatge.

A part hi ha la tasca de convertir el Tips.po a tips.xml. Com es fa això exactament ?

Finalment el GIMP 2.2 és molt diferent a l'anterior, així que cal adaptar l'instal·lador per windows. Com que tota aquesta feina és complicada, crec que el millor és que a partir d'ara fem servir el mateix instal·lador que ells: el INNO. Així a cada actualització haurem de fer menys feina.

Salut !

Quim P.