Tema GIMP.po:
jo vaig veure que estava al 100% traduït, però no l'he revisat a fons.

Tempa instal·lador:
El nou instal·lador per win és molt més potent que el que vam fer servir per la
gimp 2.0. Em caldrà uns dies per traduir les cadenes i modificar-lo per tal que
en un sol .exe hi vagi el gimp, el gtk i les ajudes (en anglès).

Tema RPM:
Si ja ho tens per mà, millor que ho facis tu.

Tema tutorials:
Aviat pujaré tota una sèrie de tutorials del gimp que he estat traduïnt. La pega
del gimp és que per un usuari novell, és molt complicat i poc intuitiu, les
ajudes estan en anglès-francès-alemany, i els tutorials que proposaven no
explicaven les tècniques bàsiques per dibuixar.  Si podem incloure aquests
tutorials al cd, crec que el qui l'interessi se'ls llegirà i n'apendrà.

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/