Els tutorials encara no els he acabat, els  penjaré a la web, però sense que
sigui públic per la demés gent, en un subdirectori tutorials-nou/.

El GIMP no l'he de compilar, el que faig és agafar la vesió oficial en anglès,
copio els fitxers en un directori a part, on hi tinc el script d'empaquetament i
executo el script.

Quan hagi acabat tota la feina i tinguem ja el cd, em dedicaré a fer una web per
explicar el procés d'empaquetament, tant amb el NSIS com amb el INNO.

Quim.

> Si m'els envies els incloc en l'RPM. Quant et triga en compilar el GIMP
> sencer? Quina maquinota tens?

> ¡Viaja!\n Disfruta estos Puentes de las mejores vacaciones, vuelos y
> hoteles!
> http://www.eresmas.com/banners/promo.html?viajes04

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/