Avui he acabat de traduir l'instal·lador del GIMP 2.2 per win32, ara només falta les proves finals, per si encara cal arreglar res més i de cara dilluns ja tindrem la primera beta.

Aquesta vegada l'instal·lador l'he separat en dos .exe: un per l'entorn GTK i l'altre pel GIMP. Això ho he fet així per diversos motius:
  • La versió original en anglès utilitza el mateix, i si volem fer el mateix però amb un entorn diferent i mantenir-ho en paral·lel és molta feina.
  • Utilitza un entorn millor INNO Setup en comptes del que vaig utilitzar pel gimp 2.0 (NSIS). INNO també és P.LL
  • Si volem treure altres programes que utilitzin la GTK, tals com GCAD3D, millor que ho separem.
  • Caldrà assingar un nou número de programa al GTK, no sé si serà cap inconvenient (Jordi Mas?)
  • El dos programes fets en INNO Setup són molt complexos i tot i que és viable d'ajuntar-los en un és molta feina, que a part hauriem de repetir a cada versió del gimp.

Com tenim la versió RPM per Linux, suposo que només fa falta els fitxers MO repassats oi ?

Si algú es pot mirar els tutorials per trobar faltes d'ortografia millor, jo ara corregiré les que han trobat fins ara:
http://www.softcatala.org/projectes/gimp/tutorial-nou/index.htm

També començaré a redactar una nova notícia de la propera sortida del GIMP 2.2.
Aquesta versió és molt millor que l'anterior GIMP 2.0, és més estable i és més potent.

Salut,

Quim P.

Respondre per correu electrònic a