Hola,

No he trobat enlloc la referència a Inicio, tot està posat com a menú "Inicia".
El de Softcatalà - www.softcatala.org ja ho he inclòs.

Ara pujaré les noves versions  fixeu-vos que al ftp posen  gimp2.2.3C3-setup.exe
(La versió de traducció al català és la C3).

Sobre el tema del zip, no em sembla del tot malament, tot i que no sé si
distribuir la gtk i el gimp com a programes separats suposa gaire problema per
l'usuari, pensant que per exemple els jocs també es distribueixen separats dels
directx.

Salut,

Quim.