Hola noguer! ;-)

El dt 22 de 03 del 2005 a les 09:57 +0000, en/na [EMAIL PROTECTED] va
escriure:
> Acabo de comparar les versions del CVS amb les que tinc jo del GIMP per
> Windows.

Que no fan servir els mateixos po? O Ãs que tu tens una cÃpia privada
del ca.po que fas servir per muntar els paquets per a windows?

> Els PO del CVS del GIMP estan malament.

Si falla alguna cosa, jo sempre dono la culpa a en Jordi ;-)
A mÃs, ara que està tan ocupat, no tà temps ni de discutir, aixà que
s'ho empassa tot ;-)

Ara seriosament, en Jordi sembla que darrerament tà molta feina, i no
dÃna l'abast a fer-ho tot.

> Als PO del CVS no hi han els canvis que vaig fer, i a part hi ha alguna
> falta, i
> alguna entrada mal traduÃda.
>
> El problema Ãs que tambà he trobat entrades que en una banda no hi sÃn i a
> l'altre sÃ, per tant la solucià no Ãs tant fÃcil com pujar la versià del
> windows.

Aixà el ca.po per al gimp del windows no Ãs el mateix que els altres? Hi
ha dues versions oficials del gimp? O nomÃs vols dir que la teva versiÃ
Ãs diferent de la del cvs?

> Adjunto l'estudi que he fet de les dues versions. Els fitxers els he enviat
> directament amb en Jordi, perquà ocupen una mica.

Veig que has canviat "llenÃ" per "imatge"?
A mi llenà m'agrada com a traduccià de "canvas", tot i que no surti ni
al recull ni al termcat, "imatge" pot confondre l'usuari, crec.

> Hem de trobar una soluciÃ.

Es pot modificar el ca.po del CVS amb el fitxer ca.po que tens tu
(suposo que el que tu et refereixes com "el del windows").
Amb l'eina "msgcat" (de unix, no sà si hi Ãs per a windows), es pot fer:

$ msgcat -u --use-first el_teu_ca.po cvs_ca.po -o nou.ca.po

Aixà fa que es combinar els dos fitxers "el_teu_ca.po" amb el
"cvs_ca.po", i en cas de cadenes repetides, se n'agafa la traduccià del
primer fitxer (el_teu_ca.po, perquà es fa servir el senyalador
--use-first) i es descarta la traduccià del segon.

Aquesta pot ser una solucià per sincronitzar les diferents versions del
gimp.

Els fitxers, potser els podries posar en una pÃgina web, aixà els podem
descarregar i mirar-nos-los.

Bona feina.

Salut!

/Josep