El dl 28 de 03 del 2005 a les 10:18 +0200, en/na Quim va escriure:
> Hola a la web oficial del gimp, ja tenen la  versià 2.2.4 per windows.
>
> Al primer cop de vista han canviat el GTK 2.4.14 a GTK 2.6
>
> Aquesta GTK,em sembla que no funciona per windows 9x, per tant a partir
> d'ara haurem de dir als usuaris de windows 9x que la Ãltima versià
> estable Ãs la GIMP 2.2.3, i que no hi hauran posteriors,  i deixar una
> cÃpia del GIMP 2.2.3 al FTP a part de la versià oficial que anirem
> actualitzant.
>
> Quà us sembla aixà ?

Perfecte, mÃs no hi podrem pas fer :)

> Per altra banda, creieu que hem de fer la versià GIMP 2.2.4 en català o
> ens esperem a una posterior. SEmbla que aquesta versià nomÃs Ãs un
> bug-fix ( http://developer.gimp.org/NEWS-2.2 ).

DepÃn de les errades. Tambà hi ha millores entre gtk+ 2.4 i 2.6 (de
velocitat em sembla) que podria estar bà distribuir, tambÃ. Ãs clar que
no sÃc jo qui fa els paquets i no sà si porta gaire feina :)

Salut!

/Josep