Bones,

crec que hi ha una mica de desordre organitzatiu en aquest projecte, i
ja va sent hora que ens assignem tasques i responsabilitats. Tot i que
no sÃc un expert estructures organitzatives ni res que s'hi assembli, em
penso que ens calen aquests rols:

- Traductors (mÃduls, ajuda)
- Revisor de traduccions
- Coordinador general (seguir les llistes del GIMP, tenir accÃs al CVS)
- Muntador de paquets per a Win/Linux
- PÃgina web

Sobre aquests rols que se m'acudeixen, tinc un parell de comentaris:

- Coordinador general: ha de vigilar les dates dels alliberaments perquÃ
tinguem sempre al dia les traduccions, cosa que ara no ens passa.
L'accÃs CVS pot ser opcional, ja que en Josep Puigdemont i en Jordi
Mallach tenen comptes al GNOME. Ãs important que algà estigui al dia de
dates d'alliberaments, string freeze, etc.
- Muntador de paquets: aquest rol no hauria d'existir. En principi,
l'NSIS permet que es distribueixin instalÂladors amb mÃltiples idiomes.
Si en el GIMP ja hi ha qui s'encarrega de fer-ho, nosaltres no haurÃem
de replicar aquest rol. Si aixà ens estalviem l'embolic d'haver de
fer-ho nosaltres _quan ens vagi bÃ_ haurem guanyat molt.
- Per a les traduccions tenim els segÃents mÃduls, si no vaig malament:
- gimp
- gimp-plugins
- gimp-libgimp
- gimp-scriptfu
- gimp-tips
- gimp-gap
- HTML d'ajuda

Cal que ens repartim aquests mÃduls i en tinguem cura. El coordinador
general haurà de cridar-nos l'atencià sobre l'estat de les traduccions
de tant en tant.

De moment, en el passat m'he ocupat de gimp-libgimp i gimp-plugins i puc
continuar fent-ho. Tambà m'agradaria ser qui revisi les traduccions.
Suposo que el Quim voldrà seguir amb els HTML, traduir algun mÃdul, la
web i segurament ser el coordinador i fer el seguiment del projecte. En
Xavier Beà ha mantingut els mÃduls tambÃ. Se que m'oblido de gent que hi
Ãs a la llista, perà Ãs que aixà no ho controlo.

En resum: diguem _tots_ de quà ens volem ocupar i fem-ho. Per la meva
banda:

- Revisar les traduccions
- Mantenir gimp-libgimp, gimp-plugins, gimp-scriptfu

Ara us toca a la resta. A veure si aixà ens organitzem millor.

Salut!

--
-- Xavi

|Romani ite domum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!||Roman
omum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!|