Hola:

Actualment estic redactant els apunts per un curs semipresencial del Gimp, teleasistit per moodle. Un cop acabat restarà obert a la comunitat internauta amb llicència Creative Commons (o altra similar).
Vull dir amb això que fins que no l'acabi, estaré una mica desfasat de les traduccions.
La part positiva és que ara estic provant a fons el programa (algunes opcions encara no les havia provat mai: no savia que hi eren). Això fa trobi algunes petites "no coincidències" en la traducció.

L'apartat d'introducció "interfície" i "eines" l'he agafat del tutorial del Gimp de la pàgina de Softcatala. N'hi ha prou en mencionar la procedència de la informació, o cal que demani permís expressament per copiar aquesta part dels apunts?

Xavier Beà