Doncs seria genial començar a traduir-ne el manual,

Del Gimp encara no hi ha traducció del manual ni en castellà ni en català.
I és una cosa molt important.

Primer de tot caldria estar segur que disposem de dues persones.
Si és així i estan disposades a començar ja, aleshores jo ja em posaria amb
contacte amb la gent del Gimp per anunciar el projecte de traducció al català.

Jo ja m'encarregaré de buscar les eines de traducció i formar als traductors.

Salut !

Quim Perez i Noguer

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/