Hola Ivan,

com que tambà estic amb el GNOME, et dono les grÃcies per traduir-ne
els manuals.

De tota manera, abans que comenceu a traduir massivament els manuals,
heu de tenir en compte les regles d'estil i el nostres termes. O sigui
que abans de posar-vos a traduir massivament, feu un parell de
"proves" perquà us puguem dir quà tal aneu.

El 13/05/05, Ivan Vilata i Balaguer<[EMAIL PROTECTED]> escribiÃ: