Hola Carles,

╔s molt extrany.

A mi em va bÚ, podria ser algun problema de mem˛ria cau del servidor
intermediari del teu servidor d'internet (proxy cache) ?

En el CDROM de programari en catalÓ hi ha una c˛pia dels tutorials.

Salut,

Quim.

> Hola a tots:
>
> He vist una mica el tutorial que heu penjat a l'adreša:
> http://www.softcatala.org/projectes/gimp/tutorial/index.htm
> i m'agrada forša , me l'he intentat baixar en un fixer ˙nic en format
> zip des de l'adreša:
> ftp://ftp.softcatala.org/pub/beta/gimp/altres/tutorials.zip
> des de Linux i desprÚs de baixar-lo amb Ark no me l'ha deixat obrir.
> Ho he tornat a baixar a la feina des windows i al intentar obrir-lo en
> torna a dir que estÓ corrupte.
>
> Que alg˙ mÚs a tingut problemes?

> [...]

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/

subscripciˇ a http://www.softcatala.org/llistes/