2005/6/15, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>:
> Hola dos preguntetes:
>
> Algú té cap traducció més, o ja vaig per empaquetar el 2.2.7 ?

Jo no he modificat les altres traduccions. Em sap greu no haver pogut
respondre encara el teu mail anterior amb les preguntes que em vas fer
sobre la traducció, vaig una mica enfeinat, com tothom.

> Algú sap res de la versió 2.3 ?

A banda que és inestable? Què vols saber exactament?

S'hauria de pujar les traduccions emprades en el paquet al CVS. En
Josep està una mica saturat de feina també, prova amb en Jordi Mallach
primer.