Gràcies Josep.

Quan pugui faré el paquet pel win xp.

Per cert a partir de la gimp 2.2.7, les llibreries gtk que li calen ja no
funcionen en win 9x. Per tant a la pàgina deixaré tres enllaços:

 win 9x -> gimp 2.2.3
 win xp -> gimp 2.2.7
 linux ->  copies dels .MO i instruccions per copiar-ho.

Si us sembla bé.

Quim.

> Perdoneu que no contesti dins del fil. Aquell missatge, per mes que el
> responc, el meu servidor SMTP no l'entén i em retorna un missatge
> d'error.
>
> Bé, sigui com sigui. Si en Jordi Mallach no diu que ho fa ell, el
> divendres al vespre pujaré aquest fitxer a la branca 2.2
>
> Salut!
>
> /Josep

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/