El dj 14 de 07 del 2005 a les 13:04 +0200, en/na Jordi Mallach va
escriure:

> Josep, per mi fes-ho ara, que a la Debconf no estic quiet ni 10 minuts.

Veig que la teva pota millora. A més ara feu reunions en pilotes al mig
dels llacs...

Tu noi voltes més que una baldufa, vols dir que no ho paguem nosaltres
això amb els nostres impostos? :)

Passa-t'ho bé, i si vols venir a Estocolm, ja ho saps, ara ho tens
aprop :)

Salut!

/Josep

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/