> Tens raó, però podem deixar els locales de castellà, basc i gallec si
> hi són. No crec que valgui la pena deixar els idiomes no estatals.
> També estaria bé poder fer servir el GIMP en anglès. En la pantalla
> inicial de selecció d'idioma es pot seleccionar anglès, però
> s'instal·la català igualment. Si no es pot instalar l'anglès, tampoc
> no s'hauria de suggerir que es pugués.

Val entre demà i diumenge a veure si faig tots els canvis.
Com que també hi ha correccions a fer en els fitxer PO, també caldrà pujar-ho al
CVS.

> Quant al fitxer README, crec que no l'hauríem d'incloure tal qual
> perquè és un text molt desactualitzat: el primer paràgraf es refereix
> a la versió 2.2.0,

Deu ser el mateix que hi havia en la 2.2.3, em pensava que ja el tenia traduït,
però veig que no. :(

Quim

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/