el què.

He provat la 2.2.8 i tot va perfecte. Tots els errors que vaig trobar
estan corregits: bona feina!

L'únic que em preocupa segueix sent el menú contextual de l'explorer
en windows xp. Quan fas clic amb el botó dret del ratolí sobre una
imatge hi ha tres accions: vista prèvia, obre, edita. Vista prèvia
obre el visor de windows; obre, el GIMP; edita, el paint. Això pot ser
confús per als usuaris. A més, quan fas doble clic s'obre el visor de
windows, no el GIMP.

Creus que es pot sol·lucionar? Seria millor si l'acció predeterminada
en fer doble clic fos obrir el GIMP. Si no et sembla que es pugui fer
res, tirem endavant. Aquest "defecte" no afecta Win 2k, que sí llença
el gimp quan es fa doble clic a una imatge.

Salut!