Es pot arreglar, però tot i així jo trobo correcta que l'opció per defecte sigui
veure la imatge en el visor, és que si no el gimp és molt lent de carregar.
Jo tinc configurat que per veure imatges me les obri en el mozilla, i que si les
 vull editar hagi de fer botó dret.

Per altra banda he trobat un parell d'errades en el PO

"velociatat"
"bisel" ha de ser "bisell", això està a tot arreu !

segons el termcat

   bisell <Elements estructurals> Vora d'un vidre tallada al bia
   ca  bisell, m
   es  bisel
   fr  biseau
   en  bevel

Estic repassant els filtres i funcions un a un, i de pas estic fent un nou
tutorial que resumeixi el què fa cada un d'ells. Així serà més fàcil explicar la
potència del Gimp.

Salut,

Quim.

> el què.
>
> He provat la 2.2.8 i tot va perfecte. Tots els errors que vaig trobar
> estan corregits: bona feina!
>
> L'únic que em preocupa segueix sent el menú contextual de l'explorer
> en windows xp. Quan fas clic amb el botó dret del ratolí sobre una
> imatge hi ha tres accions: vista prèvia, obre, edita. Vista prèvia
> obre el visor de windows; obre, el GIMP; edita, el paint. Això pot ser
> confús per als usuaris. A més, quan fas doble clic s'obre el visor de
> windows, no el GIMP.

> [...]

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/