En conclusió,

El gimp/po/ca.po que m'has enviat generat amb el intltoot-update, correspon a una versió de fonts del gimp-2.2.5 (més o menys) per tant és més segur pujar el nostre gimp/po/ca.po, tot i que tingui més traduccions de les necessàries.

Per altra bana els gimp-tips.HEAD.ca.po i el gimp20-freetype.po no cal que els pugis.

Gràcies.

Quim.

En/na Josep Puigdemont ha escrit:

A veiam,
Quim...

gimp/po/ca.po  (gimp20.po), genera:
2291 missatges traduïts, 90 traduccions difuses, 16 missatges no
traduïts.

Vols que el pugi igualment? (Adjunto el po comprimit)

gimp-tips.HEAD.ca.po: Això de HEAD em fa mala espina, estàs segur que
l'he de pujar a la branca 2-2?

gimp20-freetype.po: Aquest mòdul no té cap branca gimp-2-2, l'he de
posar a HEAD?

La resta:
gimp20-libgimp.po
gimp20-script-fu.po