He revisat el PO del GIMP per la branca 2-2.

L'he normalitzat i comparat amb el gimp.2.2.3 i veig que els POT són semblants i
que la traducció és millor amb el PO que m'has enviat que amb el gimp.2.2.3.

L'he normalitzat i comparat amb el gimp.2.2.8 i veig que els POT són diferents i
que la traducció és semblant amb el PO que m'has enviat.

He provat el gimp2.2.8 amb el PO que m'has enviat i a primer cop d'ull no hi
veig errades, però això també pot ser perquè encara falta veure com seran els PO
del libgimp, script-fu i plugins.

Per tant jo diria que el podem enviar a la branca 2-2.
Però que mirem també els PO que falten.

Salut,

Quim.

PD us enviaria els fitxers normalitzats, pot i diff que he generat però el
correu del gimp em rebutja el missatge.

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/