Potser modificant al configure.in les crides al pkgconfig de GTK+.
Però com que no m'he mirat el codi del GIMP no t'ho puc assegurar. Els
includes dels defines es posen a configure.in, i es fa servir la macro
de pkgconfig per incloure les libs i les headers.

Hi ha algun motiu en especial perquè et compilis el GIMP sencer? Jo
vaig intentar-ho una vegada i em semblava que era dedicar-hi massa
temps. Només és curiositat ;¬)

El 14/02/06, Joaquim Perez <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
> Hola,
>
> Ja he acabat de reapassar la versió PO per al GIMP 2.3.6.
> Només em faltava repassar els filtres un a un a veure si es veuen bé.
>
> Però ha sortit la versió GIMP 2.3.7. Ja me l'he baixat del cvs i ara
> l'estic compilant.
>
> El problema és que requereix la GTK 2.8.8 i jo a l'ubuntu només hi
> tenia la GTK 2.8.6.
> En fi que he compilat la GTK 2.8.8 i me l'ha deixat al /usr/local/...
>
> Algú sap com dir-li al ./configure del GIMP 2.3.7 que vagi a buscar
> els libs i els includes de la GTK 2.8.8 al /usr/local/ i els demés al
> [...]

Google talk: xavi.conde a gmail.com

Hackers (and creative people in general) should never be bored or
have to drudge at stupid repetitive work, because when this
happens it means they aren't doing what only they can do —
solve new problems.

Eric Steven Raymond (http://catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html)
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/