Si us sembla bé, puc demanar a la Soraya que faci un PDF amb la part
només del GIMP del fascicle que he fet, i potser el podríem distribuir
amb el gimp també.

2006/6/7, Joaquim Perez <[EMAIL PROTECTED]>:
Hola,

Si ja les llista del gimp no sé què li passa. Un dia ens ho hem de mirar.

Però ara com a mínim si envies cap correu a [EMAIL PROTECTED] ho rebrem tots.
De fet aquest correu el rebràs per duplicat si tot ha anat bé.

En tot cas, el que si  volia comentar és sobre el tema d'adjuntar les
ajudes a la propera versió del GIMP.

Fins ara només miràvem de fer tutorials, ja que atacar el tema de les
ajudes és una mica dur. Les ajudes serveixen i donen bona imatge al
producte, però en canvi no tenen gaire bé cap utilitat per la gent que
acaba de començar amb el GIMP. Per això el que ens vam dedicar primer
de tot és a traduir tutorials perquè la gent aprengués a fer anar el
GIMP.

Amb la feina que has fet tu, pot ser podriem començar a mirar-nos amb
uns altres ulls això de fer l'ajuda del GIMP.

No sé què en penseu ?

Salut,

Quim.

El 07/06/06, Albert Vila <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> Ja m'hi he apuntat, però en fer clic a la llista  corresponent al GIMP,
continua donant error, cosa que no passa amb les  altres.

> Albert Vila

ajuda en Català. Si t'interessa et
> pots afegir a l'equip, afegint-te a la llista de correu del    projecte.
>
> http://www.softcatala.org/llistes/
>
> (has    d'anar al final de la pàgina, escriure el teu email, seleccionar la llista
GIMP del desplegable i clicar "Afegiu-m'hi")

> Salut,
>
> Quim    Perez i Noguer

Google talk: xavi.conde a gmail.com

Hackers (and creative people in general) should never be bored or
have to drudge at stupid repetitive work, because when this
happens it means they aren't doing what only they can do —
solve new problems.

Eric Steven Raymond (http://catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html)
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/