Hola a tots,

ja fa dies que m'estic barallant amb el Gimp per poder obrir-hi un pdf. Tinc instal·lat el ghostscrip 8.53 però no hi ha manera.

Algú de vosaltres sap com m'ho he de manegar?

gràcies

Xavi

Xavier Conde Rueda wrote:
Si us sembla bé, puc demanar a la Soraya que faci un PDF amb la part
només del GIMP del fascicle que he fet, i potser el podríem distribuir
amb el gimp també.