Hol Carles,

Deus voler dir el gimp 2.2.11 o el 2.2.12, això és molt possible, jo ara estic intentant arribar al proper gimp 2.4, ara per ara hi ha la beta gimp 2.3.9. Buscaré les traduccions i les arreglaré.

El meu planning és acabar les traduccions del gimp 2.3.*, fer una beta de cara a nosaltres provar-ho tot.

Si s'escau i ho decidim llancem un gimp 2.2.12 a l'espera del llançament del gimp 2.4.

A continuació caldrà arreglar tota la documentació i tutorials que tenim ja que el 50% de les opcions de menú han canviat d'ubicació.

Gràcies Carles.

Salut

Quim

Respondre per correu electrònic a