Bé m'ha passat el temps i no hi he pensat.

La setmana passada en Josep em va ajudar acabar les traduccions del Gimp 2.3.x i les va pujar al servidor.

Jo aquest cap de setmana m'he dedicat a actualitzar les traduccions del Gimp 2.2.13 segons els canvis que hem corregit del Gimp 2.3.x, és una tasca lenta, però com a mínim tindrem una versió Gimp 2.2.13 de qualitat.

Ara ja tinc fet el  po/ca.po i el po-tips/ca.po  i em queden el po-libgimp/ca.po, el po-script-fu/ca.po, el po-plug-ins/ca.po.

Un cop acabat això, podriem treure'n una versió compilada per windows del Gimp 2.2.13, si us sembla bé.

Salut,

Quim.

Respondre per correu electrònic a