----- Original Message -----
Sent: Saturday, October 14, 2006 10:43 AM
Subject: Re: [gimp] Nova versió per pujar al CVS del gimp 2.3 (HEAD)

Acquire:  En gimp 2.3 està posat adquireix. Dins del menú adquireix hi ha 'captura de pantalla'. està malament ?

Em sembla bé 'adquireix'; també es podria dir 'importar'.

Obté:  En el conjugador, la forma l'accepta com a localisme ''bal" que no sé què vol dir barcelonès potser?, la forma correcta és la que tu indiques. N'hi ha bastantes d'aquestes, ho canviaré.

bal = Balears !

http://k.1asphost.com/verbs/para55.asp?radical=obten

Sharpness: Em sembla millor nitidesa que definició, ho canviaré

També queda el tema de la 'llum forta' vs  'llum dura'.

Tot i així com que hi ha forces canvis fets, i la versió 2.3 encara no té Release Candidate i encara canviaran de nou els POT, tenim temps encara de fer una nova versió per al CVS.

Per tant jo ja ho pujaria el que he enviat, si hi esteu d'acord.

Gràcies
Quim.

Respondre per correu electrònic a