Ep,

El dl 05 de 03 del 2007 a les 22:20 +0100, en/na Joaquim Perez va
escriure:

> Hola,
>
> Gràcies per l'aportació.
>
> Jo no ho tinc clar que tinguin significats diferents, sembla que els
> dos mots estiguin relacionats, segons el grec.net:

Em sembla que aquesta dona té raó, i de fet, a la guia d'estil [1] hi
diu això:

compondre / composar: Una cadena es compon (i no "es composa") de
caràcters, o està composta (i no "composada") de caràcters. El verb
composar no té aplicació en informàtica, o molt rarament.

Salut!
/Josep

[1]
http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#3.2.%