Aquest glossari el va començar la primera persona que va traduir el GIMP i jo l'he anat ampliant a mesura que anava trobant termes.

És el que us vaig enviar fa uns pocs dies.

Eulàlia

El 08/02/15 a les 23.25, Jordi Mas ha escrit:
El 08/02/2015 a les 23:14, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
Em referia al glossari del GIMP. Ho dic perquè si hi ha termes repetits
i que es refereixin al mateix concepte en els dos programes estaria bé
que tinguessin la mateixa traducció.

Eulàlia

Veig, pot ser és un altre glossari.

Sabem la font d'aquest glossari? D'on va sortir o qui el va fer?

En qualsevol cas el podem tenir en compte com dius.

Gràcies!

Jordi,