Bones,

en quin moment ho voleu fer? Ara mateix que les traduccions encara no estan
al 100% o quan ja ho estiguin?

Haig de mirar si tinc accés al git del GNOME encara, si en tinc, podria
pujar els fitxers directament si m'envieu un zip amb tots els fitxers.

Quan estigui al portàtil ho miro i us dic alguna cosa.

Salut!
Gil

El dia 25/08/2017 21:51, "Jordi Mas" <j...@softcatala.org> va escriure: