Hello All: I cant change the statusbar font under X11 or directFB backend. Im using pango to do this. Does anybody have any tip to do this ? Thanks, Luis
__________________________________________________ Correo Yahoo! Espacio para todos tus mensajes, antivirus y antispam ¡gratis! ¡Abrí tu cuenta ya! - http://correo.yahoo.com.ar
_______________________________________________ gtk-devel-list mailing list [email protected] http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gtk-devel-list
