Hello All:
   
  I cant change the statusbar font under X11 or directFB backend.
  Im using pango to do this. Does anybody have any tip to do this ?
   
  Thanks,
  Luis

 __________________________________________________
Correo Yahoo!
Espacio para todos tus mensajes, antivirus y antispam ¡gratis! 
¡Abrí tu cuenta ya! - http://correo.yahoo.com.ar
_______________________________________________
gtk-devel-list mailing list
[email protected]
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gtk-devel-list

Reply via email to