Fred,
A copy of the service manual is possible, Perhaps it would be an idea to
meet up sometime. We might learn from each other (about the bike)
reply offline?
[EMAIL PROTECTED]
MB
----- Original Message -----
From: fred schneider <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, July 28, 2000 8:54 PM
Subject: manual
> Hoi michel,
>
> Zelfs bij Yamaha NL zeggen ze dat er geen manual is. Ik doe normaal alle
> onderhoud aan mijn motoren zelf omdat ik niet zo'n groot vertrouwen in
> dealers heb (doen altijd maar de helft) en omdat ik het leuk vindt. Zou
jij
> mij aan een copie of het adres van de leverancier kunnen helpen. wil er
> graag voor betalen.
> Wil nu zelf de injectie gaan afstellen maar ik weet nu niet eens waar die
> zit.
>
> Fred
>
>
>