Bu bir El Nusra savaşçısı.
Sünni Cihatçı.
Ve bir yamyam.

Savaş dünyanın bir gerçeği.
Ölümler, öldürenler oluyor savaşta.

Ancak, bu işin zevkini çıkaranlar, bokunu çıkaranlar da var.
Bu işte onlardan birisi.

Ve bizim hükumetimiz bu sapıkları arkalıyor.
Kuvvetle muhtemel son birkaç AKP hükumeti de salt bu türden zalimlikler,
savaş suçları nedeniyle yargılanacak.

Oraj POYRAZ(cimc...@neomailbox.net / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com <mailto:oraj_poy...@alpinaasia.com> )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  Öldürdüğü askerlerin cesedini yiyen yamyamdan haber var

Suriye'de öldürdüğü askerlerden söktüğü organları yediği için adı
*‘Yamyam Komutan’*a çıkan Halit Ebu Sakkar’ın, ordu güçleri tarafından
Lazkiye kırsalında öldürüldüğü bildirildi.

_cumhuriyet.com.tr  _
<http://www.cumhuriyet.com.tr/haberkaynagi/1/cumhuriyet.com.tr.html>
06 Nisan 2016 Çarşamba

AutoResizeImage.http://www.cumhuriyet.com.tr/thumbs/600x336/Archive/2016/4/6/510752_resource/ebu-sakkar-lazkiye-de-olduruldu-6836759.Jpeg
Şam yönetimine yakınlığıyla bilinen Al Masdar News, Lazkiye’de Ordu
birliklerinin El Kaide’nin Suriye kolu Nusra Cephesi’ne bağlı bir grubu
pusuya düşürdüğünü ve çıkan çatışmada Ebu Sakkar’ın öldüğünü iddia etti.
Muhalif kaynaklar da Sakkar’ın cesedine ait olduğu iddia edilen
fotoğrafları sosyal medyada paylaştı.

AutoResizeImage.http://www.cumhuriyet.com.tr/Archive/2016/4/6/510752_resource/fft16_mf6836757.Jpeg
ÖSO Komutanı Humus’a bağlı Bab-ı Amr semtinden olan Ebu Sakkar, o dönem
Özgür Suriye Ordusu’na bağlı Faruk Tugayı içinde üst düzey komutanlardandı.

Milliyet'in haberine göre; Dünya onu 2013’te Humus’taki bir çatışmanın
ardından öldürdüğü askerlerin cenazelerini deşerek çıkardığı organları
yediği video yayınlandıktan sonra tanıdı.

Ebu Sakkar’ın daha sonra Nusra Cephesi’ne katıldığı tahmin ediliyor. Ebu
Sakkar son olarak Nusra Cephesi liderliğindeki Fetih Ordusu’nun ele
geçirdiği İdlib’te görüntülenmişti.

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/dunya/510752/Oldurdugu_askerlerin_cesedini_yiyen_yamyamdan_haber_var.html#

a45UyF587661-160406152823 Oraj Poyraz cimc...@neomailbox.net
2016/04/06  21:48 5  4  gercekegitimci...@googlegroups.com

--

Consuetudo altera natura est
Adetler

Latince Atasozleri

Bir bilen Musluman, bin bilmeyen Muslumandan ustundur.

Mehmet Sevket Eygi
Murtecilerin cok sevdigi ve onemsedigi fikir adami.

Guzelligin Yarismasi Mi Olur?

Dirsegi burna degdirme yarismasi bile guzellik yarismasindan daha
heyecanli. Cunku guzellik tamamen genetik. Yarisma oncesi yapilan
kamplarda kizlar roportaj veriyor, Iddialiyim cunku cok calistim diyor.
Neyine calistin? Genlerinle mi oynadin?

Guzellik yarismalarinin mantigini anlamakta zorluk cekiyorum. Guzellik
dedigin Allah vergisi, uzun boyluluk gibi bir sey. Dirsegi burna
degdirme yarismasi bile daha heyecan verici ve surprizlere acik.

Guzellik, Mendel kanunlariyla alakali. Yani anne guzel, baba
yaki$ikliysa kiz guzel olur. Anne guzel degil, baba yaki$ikli ise kiz
gene guzel olur. Anne guzel degil, baba yaki$ikli degilse kiz yine de
guzel olur. Cunku kizlar genelde guzel olur. Erkekler oyle degildir
mesela, erkeklerin cogu cirkindir.

Yani olay tamamen genetik. Heyecan yapmaya gerek yok, cunku bir insanin
guzel olup olmayacagini dogumundan dokuz ay onceye denk gelen bir yaris
belirliyor. Isi ciddiye alip bir de yarisma oncesi otellerde kamp falan
duzenliyorlar. Kiz roportaj veriyor: Iddialiyim cunku cok calistim...
Neyine calistin? Genlerinle mi oynadin?

En bayildigim kisim birinci secilen guzelin yaptigi konusma... Ulkemi en
iyi sekilde temsil edecegim, gercek Turk kadinini gorecekler, bizi cok
yanlis taniyorlar diyor. Nasil yanlis taniyorlar mesela, 95-65-110
olarak mi biliyorlar bizi? Sen mi bu imaji duzelteceksin? Ya biz Turkler
ozumuzde 90-60-90 izdir, lutfen bizi boyle taniyin? diye mi dolasacaksin
yurtdisinda?

BUNA YANILTICI REKLAM DENIR

Ayrica kabul edelim ki o yarismalarda birinci olanlar pek de Turk
kadinini temsil etmiyor. Benim etrafimda gordugum kadinlar hic oyle
90-60-90 degil. Kimi kandiriyorsun? Yarin bir gun turistler ulkemize
gelip 1.60 boy 65 kiloda gercek Turk kadinini gordugunde ne cevap
vereceksin? Bunun adina yaniltici reklam denir.

UZAYLILAR NEDEN KATILMIYOR?

Bir de kainat guzellik yarismasi duzenleniyor. Gercekten cok iddiali bir
organizasyon. Kainat deyince insan en azindan birkac gezegenden katilim
olur diye bekliyor tabiatiyla. Ama bir bakiyorsun yarismacilarin hepsi
dunyali! Organizasyon guzel dusunulmus, vizyon genis ama katilim? Acaba
uzaylilar bizim kainat guzellik yarismalarina niye ilgi gostermiyor diye
hic dusundunuz mu? Benim aklima uc ihtimal geliyor: Ya boyle bir
yarismayi seviyesizce ve kadina hakaret olarak gorduler, ya kafalarinin
ustundeki o antenlerle cok fazla sanslarinin olmadigini dusunduler, ya
da uzayli diye bir sey yok. Bence akla en yatkin ihtimal birincisi.

Cagri merkezlerinin acigini yakaladim

Hepimiz $ik $ik GSM, banka ve yayin platformlarinin cagri merkezlerini
ariyoruz ve dakikalarca monuden monuye dolastiriliyoruz. Oncelikle
firmalara bu zengin monuler icin tesekkur ediyorum. Gercekten insan
hangisini sececegini sasiriyor, cok sagolun. Ama eger aceleniz varsa ve
beklemekten telefonu parcalayacak seviyeye gelmek istemiyorsaniz
yapmaniz gereken cok basit: For English press 9 diyor ya, iste ona
basiyorsunuz. Ama ben Ingilizce bilmiyorum ki! demeyin, sakin olun. Cok
cabuk panige kapiliyorsunuz, yapmayin. Birazdan Ingilizce bilmemeniz
avantaja donusecek.

Evet, 9 a bastiysaniz monuden monuye suruklenmek yerine karsiniza
dogrudan bir musteri temsilcisi cikiyor. Turist kacmasin diye herhalde,
hemen bagliyorlar. Siz ortaokul Ingilizcenizle May fonn nambir... eee...
iz... eee... fayf... tiri.... pardon, forro... seklinde meselenizi
anlatirken bir sure sonra karsidaki gorevli bayginlik gecirecek gibi
oluyor ve Boyle olmayacak, isterseniz Turkce devam edelim diyor. Siz de
yalandan isteksiz bir tavirla Okey, normally i don t like to speak in
Turkish, but, for you, it is okay... diyorsunuz. Yani diyorsunuz ki
Tamam, normalde Turkce en sevmedigim dillerden biridir ama bu seferlik
boyle olsun, sizin hatiriniz icin... Boylece dakikalarca bekleme
$ikintisi yasamadan sorununuzu cozuyorsunuz, hem de anadilinizde. Bizzat
denenmis ve sonuc alinmistir. Bu iyiligimi unutmayin.

http://beyinsizadam.net/turkiyede-bilim-neden-ilerlemiyor/
lukasal...@gmail.com

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/