Olağan bir gün, gündelik bir olay, günümüzün yaşayan İslamının olağan tezahürlerinden birisidir.

Oraj POYRAZ L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

 İmam'dan küçük kıza*'taciz'*

Kuran kursu öğrencisine cinsel istismarda bulunduğu iddia edilen imam açığa alındı

11 Mayıs 2016 Çarşamba 10:09

11’inci sınıf öğrencisi bir kız çocuğu camideki imam odasında imamın cinsel istismarına maruz kaldığını söyleyerek şikâyetçi oldu. İmam açığa alındı. A*nkara'da Anadolu İmam Hatip Lisesi* 11’inci sınıfta okuyan bir kız öğrenci, annesiyle birlikte 5 Mayıs’ta polis merkezine giderek ifade verdi. Kız öğrenci ifadesinde, okulda ücretli Kuran dersine de giren ve aynı zamanda imam olan E.C.’nin kendisini camide cinsel istismarda bulunduğunu iddia etti.

Hürriyet’ten Fevzi Kızılkoyun’un haberine göre çocuk, polisteki ifadesinde özetle şunları anlattı:

   /*"Elinden zor kurtuldum"*/

/*"2 Mayıs’ta okulda rahatsızlandım, onun için erken çıkıp evime doğru giderken E.C. hocam beni gördü. Rahatsızlığımı söyleyince de ‘Gel camiye gidelim, sana dua edeyim, eşime söyledim o da senin için dua ediyor’ diyerek camiye gelmemi istedi. Camiye gittiğimizde imam odasına girdik, burada biraz dinlendikten sonra gitmek için kalktım. Ayağa kalktığımda hoca iki eliyle bana sarılıp dudaklarımdan öpmeye başladı. Zorla elinden kurtularak kaçtım. Boynumda ve dudaklarımdaki morlukları annem fark etti. Önce utandım anlatmak istemedim sonra zorlayınca olayı anlattım."*/

   Soruşturma başlatıldı

Öğrencinin ifadesinin ardından Cumhuriyet savcılığı da evli olduğu öğrenilen imam E.C. ile ilgili soruşturma başlattı. Diyanet İşleri Başkanlığı Teftiş Kurulu olayın soruşturulması için bir müfettiş görevlendirirken, imam E.C. açığa alındı.

Yurt Gazetesi

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/imam-dan-kucuk-kiza-taciz-h109494.html

a45UyF587661-160511111855 Oraj Poyraz cimc...@neomailbox.net
2016/05/11 21:48 5  4  gercekegitimci...@googlegroups.com

Insanlar ancak hayalleriyle yasar ve biraz yasamaya baslayinca tum hayallerini kaybederler.

Voltaire

Cocuklarini kufur mekteplerinde okutanlar onlara buyuk kotuluk etmektedir.

Mehmet Sevket Eygi
Murtecilerin cok sevdigi ve onemsedigi fikir adami.

Yaratiliscilar, bir teoriyi, butun gece sarhos olduktan sonra hayal ettigin bir seymis zannediyorlar.

Isaac Asimov

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com