bayrak *[01:33, 17.7.2016] : esas darbe şimdi başladı*
***[01:33, 17.7.2016] : 2745 hakim savcı küsürat(yüzlerce) yüksek yargı
mensubu tutuklandı*
***[01:34, 17.7.2016] : hemen bütün sancak sahibi birlik komutanları
komutan yardımcıları, kurmay başkanları tutuklandı.*
***[01:35, 17.7.2016] : önemli birliklerin komuta heyetlerinin tamamı
tutuklandı*
***[01:35, 17.7.2016] : komando tugayları, zırhlı tugaylar, mekanize
tugaylar*
***[01:36, 17.7.2016] : düşman ülkelerin yerinde olsam şimdi tam zamanı*
a45UyF587661-160717013717 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2016/07/17  05:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

--

Herkes dunyayi degistirmeyi dusunuyor da neden kimse kendini
degistirmekten soz etmiyor?

Leo Tolstoy

Cinlerden, insanlardan ve kuslardan ordulari, Suleyman in huzurunda bir
araya getirildi. Onlar, duzenli bir bicimde sevk ediliyorlardi.
Nihayet karinca vadisine geldikleri vakit bir karinca, Ey karincalar!
Yuvalariniza girin, Suleyman ve ordusu farkina varmadan sizi ezmesinler
dedi.
Suleyman, onun bu sozune tebessum ile gulerek dedi ki:
Ey Rabbim!
Beni; bana ve ana babama verdigin nimetlere sukretmeye ve razi olacagin
salih ameller islemeye sevk et ve beni rahmetinle salih kullarinin
arasina kat!

NEML /17-19)

Koklesen Yanilmalar

Bir kisinin yanilmasi butun halkin yanilmasina yol acar, butun halkin
yanilmasi da sonradan teklerin yanilmasina. Boylece yanlislik elden ele
gelistikce gelisir, bicimden bicime girer; o kadar ki isin en uzagindaki
tanik, en yakinindakinden daha cok seyler bilir; olayi son ogrenen ilk
ogrenenden daha inancli olur. Bunda da sasilacak bir sey yok; cunku
insan bir seye inandi mi ona baskasini da inandirmayi bir borc sayar,
kolay inandirmak icin de anlattigina diledigi gibi ceki duzen vermekten,
bir seyler katmaktan cekinmez: Karsisindakinin karsi koyma gucunu
kirmak, onun kafasinin alabilecegini sandigi gibi konusmak ister.

Michel de Montaigne : Denemeler

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/