bayrak

  *YILMAZ ÖZDİL*: Darbenin elebaşı

​Akp'nin başımıza ne çoraplar ördüğünü anlattığım /*"Beraber Yürüdük Biz
Bu Yıllarda"*/ isimli kitabımda yazmıştım.

*

*2012*'de Yüksek Askeri Şura toplandı, Ergenekon ve Balyoz iftirasıyla
tutuklu bulunan*40* general ve amiral emekliye sevkedildi. Hasdal'dan
doooğru Silivri'ye gönderildiler. Beraat etseler bile, geriye dönüşleri
yok artık… Kesilip atıldılar. Liyakat sistemi allak bullak edildi.
Normal şartlarda iki-üç aday olur, aralarından biri terfi eder.*40*
general ve amiral tasfiye olunca, elde kalan yetersiz adaylar otomatik
olarak terfi eder hale geldi. Bana sorarsanız, kimlerin tasfiye
edildiğinden çok, onların yerine kimlerin oturtulduğu önemli… Akp
hükümeti, tasfiye edilenlerin yerine kimleri oturttu?

*

Bunları yazdığım için mahkemeye verildim, Akp medyası tarafından
Ergenekoncu ilan edildim. Bugün ibretle görüyoruz… Atatürkçü subayları
tasfiye edip, onların yerine kimleri oturtmuşlar!

*

Akp'yle cemaat'in imam nikahını anlattığım /*"Beraber Yürüttük Biz Bu
Yollarda"*/ isimli kitabımda yazmıştım.

*

*2014*'te Yüksek Askeri Şura zart diye kesti attı, Balyoz sanığı olan
general ve amirallerin hepsi emekliye sevkedildi. Güya kumpas çökmüştü,
haklarının ihlal edildiği Anayasa Mahkemesi tarafından tescil edilmişti,
asrın iftirasına uğradıkları kesinleşmişti ama, nafile… Tasfiye
edildiler. General-amiral olmalarına kesin gözüyle bakılan Atatürkçü
kurmay albayları, temize çıktıkları halde, pasif görevlere verdiler.
Adeta /*"istifa edin, defolun gidin"*/ deniyordu. Gayet açıktı… Terfi
sırasında yarışarak geçilemeyen subaylar,*TSK*'dan atılarak, tasfiye
edilerek geçildi. Komuta kademesi onlarsız şekillenecekti. Temize
çıkmalarının önemi yoktu, Atatürkçü subaylar orduda istenmiyordu.
/*"Türkiye bağırsaklarını temizliyor"*/ diyenler, tasfiye edilen
Atatürkçü subayların yerine kimlerin önünü açıyordu?

*

Bunları yazdığım için mahkemeye verildim. Akp medyası tarafından
Balyozcu ilan edildim. Benim için /*"gazeteci değil, militan"*/ diyen
herif, şu anda*Tayyip Erdoğan*'ın başdanışmanı… Netice? Hazin şekilde
görüyoruz, Atatürkçü subayların yerine kimlerin önünü açtıklarını!

*

Donanma komutanı olmasına kesin gözüyle bakılırken, Balyoz davasına
isyan ederek, protesto için kariyerinden vazgeçen, kendisini feda eden,
istifa eden Atilla Kezek'i anlatırken yazmıştım.

*

Kumpas davaları olmasaydı, kimse tutuklanmasaydı, şu anki amiral ve
generallerin kaç tanesi general ve amiral olabilirdi? Ben size
söyleyeyim, sadece*yüzde 10*'u… Asrın iftirası atılmasaydı, iftiraya
uğrayanlar tasfiye edilmeseydi, şu anki komuta kademesinin*yüzde 90*'ı
terfi alamayacaktı. Terfi alması gerekenler tasfiye edilince, geriye
bunlar kaldı. O halde şu soruyu sormalı, bunları oraya kim oturttu?

*

Onları oraya /*"ben bu davaların savcısıyım"*/ diyenler oturtmadı mı?

*

Tayyip*Erdoğan*, irticaya bulaştığı için Yüksek Askeri Şura kararlarıyla
ordudan atılanlara /*"şerh"*/ koyuyordu. Aynı*Tayyip Erdoğan*, dün akşam
darbe girişiminde bulunanların terfisine /*"şerh"*/ koymuş muydu?

*

Cemaat'in kadrolarını general yapan, amiral yapan kimdi?
Fethullahçıları*TBMM*'ye, emniyete, yargıya monte edenler kimdi? Kendi
listesinden milletvekili yapan, bakan yapan, vali yapan, rektör yapan,
bu yollarda beraber yürüyen kimdi? Bunlara sahip çıkan, palazlandıran,
ne istediniz de vermedik diyen kimdi?

*

Bundan sonrasını daha dikkatli okuyun lütfen…

*

Asrın iftirasına uğrayan, kendi ordusu tarafından esir alınan,
Maltepe'deki arkadaşlarımı anlatırken yazmıştım.

*

Sınıflarında birinci, kariyerlerinin zirvesindeki bu pırıl pırıl
adamları, nizami rekabetle geçebilmeleri, komuta kademesindeki
ilerleyişlerini durdurabilmeleri normal şartlarda asla ve asla mümkün
değildi. Tek yolu vardı. Önce içeri tıkmak, sonra silahlı kuvvetlerden
atmak. Başka yolu yoktu. İşte bu arkadaşlarımdan birinin eşi, hiç
olmazsa manevi destek versin diye, hava kuvvetleri komutanının eşini
aramış… Kuvvet komutanının eşi ne demiş biliyor musunuz? /*"Size
üzüntümüzden dışarıda yemeğe çıkamıyoruz"*/ demiş iyi mi… Vah vah. İçim
parçalandı hakikaten. Yaptığınızı beğendiniz mi diye çıkıştım
arkadaşlarıma… Siz içerde afiyetle*16*'şar sene hapis yiyorsunuz,
komutanınız sizin yüzünüzden dışarda yemek yiyemiyor!

*

Bu adı geçen hava kuvvetleri komutanını, hava kuvvetleri komutanı yapan
kimdi?

Tayyip*Erdoğan* hükümetiydi.

Ne zaman kuvvet komutanı yapılmıştı?

*2013*'te, Atatürkçü subaylar ordudan atılırken yapılmıştı?

Kuvvet komutanı olmaya layık mıydı?

Değildi. Orgeneral bile değildi. Korgeneraldi, pasif görevdeydi,
emekliliğine gün sayıyordu. Hava kuvvetlerindeki tüm orgeneraller
tasfiye edildiği için, bunu apar topar orgeneral yaptılar, hava
kuvvetleri komutanı koltuğuna oturttular.

Sonra ne oldu?

Sonrası daha enteresan… Akp bu arkadaşı o kadar çok seviyordu
ki,*2015*'te görev süresi doldu, emekli etmediler.

Ya ne yaptılar?

İlla karargahta otursun diye Yüksek Askeri Şura üyesi yaptılar.

Kim yaptı bunu?

Tayyip*Erdoğan* yaptı.

*

Peki, kim bu Akp'nin pek sevdiği, koruyup kolladığı komutan biliyor musunuz?

Dün akşam darbeye kalkışan Akın Öztürk!

*

Akp'nin sihirbaz şapkasından tavşan çıkarır gibi, sürpriz şekilde
orgeneral yaptığı, kuvvet komutanı yaptığı, emekli olmasına izin
vermediği, illa komutan olarak kalsın diye yüksek askeri şura üyesi
yaptığı Akın Öztürk… Meğer darbecilerin elebaşıymış!

*

Akp'nin hiç haberi yokmuş!

*

Oldu olacak, basit bi soru daha sorayım.*TSK* bile darbeye karşı
kendisini savunmak için organize olamazken… Türkiye'nin ücra köylerine
kadar tüm camileri, nasıl oldu da, bu kadar çabuk organize olup sela
okudu? Nasıl oldu da, tüm imamlar, tüm müezzinler bu kadar çabuk
organize olup, memleketin tüm minarelerinden aynı anda, aynı cümlelerle
/*"sokağa dökülün"*/ çağrısı yapabildi?

*

Uzun lafın kısası…

*

/*"Sahte darbe"*/nin rüzgarıyla cumhurbaşkanı oldu.

/*"Monte darbe"*/nin rüzgarıyla başkan oluyor.

*

Olan Türkiye'ye oluyor.

a45UyF587661-160717121240 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2016/07/17  18:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

--

Bir insani, ancak gercekten uyuyursa uyandirmak mumkundur. Ama, eger
uyumuyur da uyku taklidi yapiyrsa, dunyanin butun gayretlerini

Mahatma Gandhi

Meryem in kardesi
MERYEM 19/27-28.cocugu alip kavmine getirdi, onlar: meryem!
Utanilacak bir sey yaptin.
Ey harun un kizkardesi!
Baban kotu bir kimse degildi, annen de iffetsiz degildi dediler.

Hayat her hangi bir doga disi etkenin mudahalesi olmaksizin dunya
uzerinde dogal ve zorunlu bir kimyasal ve fiziksel olaylar dizisi sonucudur.
Hayat sicak, gunesli ve sig bir bataklikta basladi.
Oradan sahillere ve denizlere yayildi; denizlerden tekrar karalara gecti

Mustafa Kemal ATATURK
(Afet Inan Ataturk hakkinda Hatiralar va Belgeler 1968)

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/