Benim bir teklifim var.
Madem ki, polis her şeyi biliyor, bütün delillere sahip, tam olarak
yargılama ve infaz yetkisine sahip hiç oyalanmayalım.
Tiyatro, film yapmayalım başta Akın Öztürk olmak üzere bütün darbecileri
polis kafasına göre duvar dibine dizsin, sonrada kurşuna dizsin.
Madem ki, olağan üstü şartlar var, madem ki darbe şartları içerisinde
her şey hak ve mübah.
Bütün darbecilerin cesetlerini de köpeklere atın, içiniz rahatlasın.

Nasıl fikir ama?

Uyarıyorum, bu azledilmiş general polisin elinde ölürse dünyaya rezil
olursunuz.
Çok sürmez, birkaç gün alır.
Bu şekilde bu adamı her gün döverseniz bu olur.

Unutmayın, adil yargına hakkı bütün herkes için muteber bir haktır.
Yarın bu sizin için de gerekli olabilir.
Polis, sokaktaki kalabalıklar kafasına göre takılacaksa, yeni dünyanın
adalet düzeni eğer buysa vay halimize.

Ülkemiz başka başka çatışmalara doğru yol almaktadır.
Yaşananlar sarısında izledimiz hunlarlıklar yeni gaddarlıklar için emsal
oluşturmaktadır.
Buna dikkat edin, yarın başka başka çatışmalar, gerilimler olabilir,
burası Türkiye.
Gelecekte, dün yaşadığımıza benzer gerilimler olursa eğer, sonrasında
izlediklerimizi bakarak olayların çok daha kanlı gelişmesini rahatça
bekleyebiliriz.
Artık teslim olmayı düşünenler teslim olmayacaktır.
Artık halka kıyamayıp elindeki ağır silahları kullanamayanlar daha rahat
kullanacaktır.
Artık uyarı ateşi, gözdağı ateşi yapanlar hedef gözetmeksizin ateş
açacaktır.
Halkı elinde silah, hem de ağır silah bulunanları üzerine sürdürdükten
sonra yaşanan linçlerin muhakkak geleceğe ait kötü etkileri olacaktır.

Bugün izlediğimiz gaddarlıklar, hunharlıklar artık bir sınır bulmalı.
Bir çizgi çekmek, temiz bir sayfa açmak gerek.
Esirlere, zanlılar, suçlulara kendi hukukları dahilinde muamele etmenin
gereğini anlamamız ve kavramamız lazım.

Devlet adamalarını, askerlerin, polislerin, hakimlerin, politikacıların,
aklı başında olması gereken kişilerin çapulcu, baldırı çıplak, sokak
serserisi gibi konuşmayı kesmesi, sağduyulu, aklıbaşında laflar etmeye
başlaması lazım.

Rica ediyorum, lütfen artık halkı sokaklardan çekin.
Ben doğrusu kalabalıklar içinde bir bomba patlamasından şiddetle korkuyorum.
Tahrikler yeni tahriklere sebep olacak diye şiddetle endişe ediyorum.
Sokaklarda azgınlaşmış sevinç gösterilerine katılmayanlara saldıranlar var.
Bunlara artık birilerinin dur demesi gerekiyor.

Doğrusu önümüzdeki günlerde sağdan, soldan, ileriden, geriden, her çeşit
siyasi tahrik, terör eyleminde belirli bir artış olmasını öngörüyorum.
Lütfen artık meydanlar boşalsın.
Devlet üniformalı güçleriyle asayişi sağlamaya başlasın.
*Paramiliter güçlerin savaşının başlaması endişesini taşıyorum.*

Saygılar.

Oraj POYRAZ  L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  Akın Öztürk'ün yeni fotoğrafı yayınlandı

Darbe girişiminin lideri olduğu ileri sürülen eski Hava Kuvvetleri
Komutanı ve YAŞ üyesi Orgeneral Akın Öztürk'ün mahkemeye çıkarılırken
yeni görüntüsü ortaya çıktı.

Çarşamba, 20 Temmuz 2016 09:27

Darbe girişiminin başında olduğu iddia edilen ancak iddiaları reddeden
Akın Öztürk'ün yeni görüntüsü paylaşıldı.

Daha önceki fotoğrafında kulağında bandaj olan ve vücudunda birçok
morluk görünen Öztürk'ün yeni fotoğrafında ise gözünün altında morluk
olduğu dikkat çekti.

http://haber.sol.org.tr/toplum/akin-ozturkun-yeni-fotografi-yayinlandi-162720

a45UyF587661-160720103254 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2016/07/20  12:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

--

Insanlar arasinda dogal bir aristokrasi vardir.
Bunun temeli erdem ve yetenektir.

Thomas Jefferson

Seleme Ibnu l-ekva (Radiy Allahu anh) anlatiyor:
resulullah (Aleyhissalatu Vesselamesselam) bir gazve sirasinda basimiza
hz.ebu bekir (Radiy Allahu anh) i komutan tayin etti.
Bu seferde musriklerden bir gruba gece baskini yaptik.
Onlardan cokca olduruldu.
Ben kendi elimle yedi kisi oldurdum.
Bunlar, farkli ailelerdendi.
O gun parolamiz: ey mansur (yardim goren) oldur, oldur! idi
Ebu davud, cihad 78, (2596),102, (2638).

Arastirmacilar bize sunu bilimsel olarak kanitlamislardir:

Butun insanlar birdir.
Atalarimizin deri rengi ve benim kendi rengim mor otesi isinlarin,
enlemin ve iklimin bir sonucudur.
Yakin bir zamanda buralarda yasadigimiz uzucu catismalara ragmen,
bilimsel acidan irk diye bir sey yoktur.
Biz tek bir turuz.
Her birimiz farkli olmaktan cok, birbirimize benzeriz.
Hepimiz ayni yildizin tozlarindan geliyoruz.
Her birimiz muazzam buyuklukteki uzayin icinde bulunan bu soluk mavi
nokta dedigimiz gezegenin uzerinde yasayip olecegiz.
Bu yuzden birlikte calismamiz sarttir!

Bill Nye

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/