bayrak

  Erdoğan'ın İsviçre'deki hesapları belgelendi...

Eski Genelkurmay İstihbarat Başkanı İsmail Hakkı Pekin,*Tayyip Erdoğan*
ve Abdullah Gül'ün İsviçre'deki paralarıyla ilgili bilinmeyenleri yazdı.

*17 Haziran 2015* Çarşamba*21:05*

Eski Genelkurmay İstihbarat Başkanı ve Vatan Partisi Genel Başkan
Yardımcısı emekli Korgeneral İsmail Hakkı Pekin, yeni çıkan /*"Dikkat
Cemaat Çıkabilir, Kozmik Oda"*/ kitabında*Tayyip Erdoğan* ve Abdullah
Gül'ün İsviçre'deki paralarıyla ilgili bilinmeyenleri yazdı.

Pekin /*"BOB adındaki istihbaratçı geldi. Erdoğan ve Gül'ün İsviçre
hesaplarından bahsetti. Ben Genelkurmay Başkanı'na aktardım, o da MİT
Müsteşan'na söylemiş. Bu görüşmeden sonra Dışişleri, Bob'u 'istenmeyen
adam'**ilan etti ve Türkiye'den gönderdi. Bu hesaplar daha sonra
VVikiLeaks belgelerinde ortaya çıktı"*/ dedi.

Aydınlık gazetesinin haberine göre Pekin bu konuda kendilerine gelen
istihbaratı ve sonrasında yaşananları şöyle anlattı:

/"Genelkurmay İstihbarat Başkanlığı yaptığım dönemde, Ankara'da görev
yapan Amerikalı istihbaratçılar zaman zaman bana, zaman zaman da dış
istihbaratımızın başındaki denizci amiralime gelirlerdi. Bize bilgi
getirir, bizden bilgi alırdı./

//

/*DIA* dediğimiz Defence Inteligence Agency,*CIA* ve diğerleri de uğrardı./

//

/Yanılmıyorsam*2010* yılı*Eylül* veya*Ekim* ayıydı. Yine*DIA*'da çalışan
böyle biri gelmiş. Adam bizim Harp Akademisi'nde okumuş. Daha sonra
Türkiye'de ataşelik yapmış. Geldiğinde yaşı*65*. Emekli olmuş ve Amerika
onu istihbaratçı olarak bırakmış. Amerikalılar emekli oldu diye bir
adamı kenara atmaz. Adı Bob'du. Soyadını hatırlamıyorum. Amerika'daki
evliliğinden çocukları vardı. Ama Türkiye'de de evlenmişti. Türkiye'deki
evliliğinden *2* çocuğu olduğunu biliyorum. Bu adam geliyor, benim
denizci amiralime,*'Tayyip Erdoğan'**ın İsyiçre'de 8 bankada hesabı var.
Hatta cumhurbaşkanının da (Abdullah Gül) hesabı var'***diyor. Amiral
bana geldi, Amerikalının anlattıklarını aktardı./

//

    *HAKAN FİDAN GELDİ*

//

/Ben de Genelkurmay Başkanı'na gittim, adamın anlattıklarını anlattım.
Genelkurmay Başkanı da*MİT* Müsteşarı'na söylemiş./

//

/Sonra Hakan Fidan geldi,*'Komutana böyle böyle bir şeyler söylemişsin'*
dedi.*'Evet söyledim'* dedim. Adamın anlattıklarını anlattım./

//

/Daha konu medyaya yansımamıştı. Bu görüşmeden sonra Dışişleri Bakanlığı
bu adamı*'istenmeyen idam'* ilan etti. Bir ay içinde Türkiye'den
uzaklaştırıldı./

//

/Normalde bu tür adamlar veda ziyaretleri yapar. Bana bile uğrayamadan
gitti. Amerikalıların bu istihbaratçıyı daha sonra Almanya'da
görevlendirdiğini öğrendim./

//

/İstihbaratçının anlattıkları daha sonra WikiLeaks belgelerinde ortaya
çıktı. Kriptolarda yer almış."/

Pekin, Yüksek Askeri Şura'da terfi edemeyeceğini de o ajandan
öğrendiğini söyledi. Pekin kitabında Ergenekon ve Balyoz
operasyonlarının arkasında*ABD*'nin olduğunu iddia etti.

*http://www.sarizeybekhaber.com.tr/gundem/erdogan-in-isvicre-deki-hesaplari-belgelendi-h2102.html*

a45UyF587661-160713162940 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2016/09/17  16:30 4  58  israt...@yahoogroups.com

Ne zaman dindar bir insanla konussam, ellerimi yikayasim geliyor.

Friedrich Nietzsche

Subyancilik
TALAK 4.kadinlariniz icinden adetten kesilmis olanlarla, adet
gormeyenler hususunda tereddut ederseniz, onlarin bekleme suresi uc aydir.
Gebe olanlarin bekleme suresi ise, yuklerini birakmalari (dogum
yapmalari)dir.
Kim Allah tan korkarsa, Allah ona isinde bir kolaylik verir.

Her dakika ovulmek isteyen bir Tanriya inanamam.

Friedrich Nietzs

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/