Başınız sağ olsun Naci Bey,

Umarım eşiniz huzur bulmuştur.
Geride kalanlara ve size sabır ve uzun ömürler diliyorum.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

On 21.9.2016 22:31, 'naci kaptan' cumhuriyetd...@gmail.com
[Ozgur_Gundem] wrote:

>  //
> / /
> */ACIYI PAYLAŞMAK/*
> / /
> /O Dünya güzeli insanla ;/
> /Birlikte çıktığımız 50 yıllık hayat yolculuğumuz bu dünyada sona erdi ./
> /Hayat arkadaşım , sevdiğim , yaşam dostum , /
> /2016  Eylül'ünün 16'sında ,/
> /hazan vaktinde bir yıldız gibi kayarak gidiverdi .../
> //
> /Ardında bıraktığı büyük acıyı ve büyük boşluğu tarif olası değildir./
> /Ben şimdi yarım bile değilim , çeyreğim.../
> / /
> [...]

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/