Bir yılbaşı kutlaması, bir eğlence ülkede nasıl bir ayrım noktası haline
geliyor bakın.
Bu ülkede huzur olmaz.
Bu kadar öteleştirme, bu kadar yaşam tarzına müdahale hem ayıptır, hem
haksızlıktır, hem de huzursuzluk çıkarır.
Bakın adamın korkusu ne?
Öğrencileri farklı şekilde etkilemesinden korkuyor, yani öğrenciler
Hristiyan olur diye korkuyor mürteci.

Oysa AKP iktidarı dönemi çok insanı dinden çıkarmıştır.
Bana kalırsa İmam Hatipler dine adam devşirmekten çok uzaklaştırmaya
yaramıştır.
Doğrusu bu anlamda çok da faydalı olmuştur diye düşünüyorum.
Müslüman bakışıyla İmam Hatipler rahmani değil, şeytani okullar olmuştur
hayırlısıyla inşAllah.

Nefret ettirmeye yaramıştır.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  İlçede yılbaşı kutlanmasını yasaklayan genelge yayımladı

17.12.2016 08:39 GÜNCEL

İstanbul Bahçelievler İlçe Milli Eğitim Müdürü ilçedeki öğrencilerin
yılbaşı kutlamaması için genelge yayımladı

İstanbul Bahçelievler İlçe Milli Eğitim Müdürü ilçedeki öğrencilerin
yılbaşı kutlamaması için genelge yayımladı. İlçe Milli Eğitim Müdürü
Emin Çıkrıkçı gerekçe olarak şikâyetler olduğunu öne sürdü.

Hasbro’nun cinsiyetçi yılbaşı reklamı çok büyük tepki topladı Hasbro’nun
cinsiyetçi yılbaşı reklamı çok büyük tepki topladı

İlçe Milli Eğitim Müdürü Emin Çıkrıkçı imzasıyla gönderilen yazıda
şikâyetler gerekçe gösterilerek öğrencileri olumsuz davranışlara sevk
edecek yılbaşı hediyeleşmesi, çam süslemesi gibi yılbaşı etkinliklerinin
yapılmaması istendi.

Yazıda şu ifadelere yer verildi: /*"Dönem ve yıl sonu olması nedeniyle
dersleri engelleyecek, öğrencileri farklı alışkanlıklara ve olumsuz
davranışlara sevk edecek ya da özendirecek eğlence, şans oyunu, çekiliş
ve yılbaşı adı altında öğrencileri ekonomik durumlara göre farklı
algılara sokabilecek (yılbaşı süslemesi, çam süslemesi vb. süslemeler
gibi), psikolojik olarak *//*öğrencileri farklı şekilde
etkileyecek*//*etkinliklerin yapılmaması ve bir aksaklığa fırsat
verilmemesi hususunda gereğini rica ederim."*/

Yılbaşını yasaklayan Bahçelievler Milli Eğitim Müdürü Emin Çıkrıkçı
Karaman Ensar skandalında Ensar’ı destekleyen Tweetler yazmıştı.

*http://www.birgun.net/haber-detay/ilcede-yilbasi-kutlanmasini-yasaklayan-genelge-yayimladi-139844.html#a-f414fa24-fcc2-4752-8bbb-3932c670bb46*

a45UyF587661-161219131647 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2016/12/19  13:56 3  49  bizdens...@googlegroups.com

--

Ey Aptal insan!
Daha bir solucan bile yapamayan ama Tanrilari duzinelerce yapan!

Michel Montaigne

Din elbette bir vicdan isidir.
Lakin din sadece vicdan isidir demek buyuk bir sapikliktir.

Mehmet Sevket Eygi
Murtecilerin cok sevdigi ve onemsedigi fikir adami.

Emir Huseyin in oglu Faysal, Araplara su bildiriyi yayimlar:
...Uyaniniz! Elele vererek, Osmanli saltanatini yikma zamani geldi.

(Fahri Belen, 20. Yuzyilda Osmanli Devleti, s.330)

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo