İşte tatlı su Müslümanlarının yüzleşmesi gereken acı gerçek budur.
Kur'andaki İslam, gerçek İslam, has İslam, öz İslam falan derken
vardığımız yer burasıdır.
İslamın dili Arapçadır, kutsal kitabı, temel hadis kitapları,
derlemeler, ve en temel kaynakların hepsi Arapçadır.
Ve bu dilin en iyi bilenleri elbette Araplardır.
Ve dönüp bakıyoruz, Araplar İslamı nasıl anlamış diye karşımızda koca
İslam aleminin en büyük parçası var.
Gördüğümüz İslam işte o gerçek İslamdır.

Bizim gibi dıştan takma Müslümanların İslamı ise hayal edilen arzu
edilen İslamdır.
Ve şimdi hayal edilen, arzu edilen İslam ile gerçek İslamın zıtlaştığını
keşfettiğimiz bir zaman dilimini yaşıyoruz.

Şimdi eyy sevgili tatlı su Müslümanları siz nesiniz, gerçekten nesiniz
bir karar verin.
Taş devrinin gerçek İslamı sizi keser mi?
Hayal ettiğiniz ve arzu ettiğiniz İslam ise belli ki gerçek değil, bunu
hazmedebilecek misiniz?
Ve yıkılan bu sanal dünyanın yerine ne koyacaksınız?

Eğri oturalım doğru konuşalım.
Ne yapacaksınız?
Çıpasız öylece sürüklenecek misiniz?

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  Yandaş kanalda skandal sözler: Yılbaşına karşıyız, kim ortalığı havaya
  uçurursa uçursun

Yandaş yazar Serdar Arseven, Kanal A'da yaptığı konuşmada Reina
katliamına ilişkin skandal ifadeler kullandı.

Pazar, 01 Ocak 2017 17:26

Gerici Milat gazetesinin yazarı Serdar Arseven, Kanal A'da yaptığı
konuşmada Reina katliamına ilişkin skandal ifadeleri kullandı.

Bayram Zilan'ın sunduğu /*"Kitabın Ortasından"*/ isimli programda
konuşan Arseven /*"Yılbaşına sonuna kadar karşıyız. Yılbaşı
kutlanmasıyla sonuna kadar mücadele edeceğiz. Kim ortalığı havaya
uçurursa uçursun. Bu başka mesele, o başka meseledir."*/ ifadelerini
kullandı.

http://haber.sol.org.tr/medya/yandas-kanalda-skandal-sozler-yilbasina-karsiyiz-kim-ortaligi-havaya-ucurursa-ucursun-180926

a45UyF587661-170101184640 Oraj Poyraz At 0raj.p0y...@neomailbox.net
0raj.p0y...@neomailbox.net
2017/01/01  20:42 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

SARKI..
. . . . . .
Gelin oldugun gun gordum seni-
Alevli bir pembelik yuzune indiginde
Mutlulukla sarilmistin, oyleyken
Tumden aska kesilmisti dunya onunde.
Ve senin gozlerinde tutusan i$ik
(artik her ne idiyse)
Guzellik diye gorduguydu
Sizlayan gozlerimin yeryuzunde.
O pembelik, kizlik utanci belki-
Gecip gider oyleyse-
Ama hala harli bir ates, oyleyken
Tutusturdu, yazik, o adamin gogsunde.
O, gelin oldugun gun seni goren
Hani su derin pembelik yuzune coktugunde
Mutlulukla sarilmistin, oyleyken
Tumden aska kesilmisti dunya onunde.

Edgar Allan Poe

?Peygamber der ki: Ey Rabbim! Kavmim bu Kur an i busbutun terk ettiler.
(elde tuttuklari halde terk etmek.)

Furkan 30:

AKP Mitinginde Bir Monser

Bu yaziyi belli bir elitlik seviyesindeyseniz okuyun, degilse lutfen
reklamlara tiklayip gidin.

Ote yandan beni gozlemlerimi yazmam icin cesaretlendiren yazinin linki su:

http://sarapvepeynir.blogspot.com/2014/03/akp-mitinginde-bir-capulcu.html

Gectigimiz gun AKP nin Yenikapi mitingine gittim. Ne isim vardi benim
AKP mitinginde?

Bu soruyu soran sadece ben degilim, goruslerimi bilen herkes ayni soruyu
soruyor. Gumushane den enistem bile arayip orada ne isim oldugunu sordu.
Ona cevabim su oldu: SA-NA-NE!!!!

Ama size cevabim bu olmayacak. AKP mitingine gittim cunku halkimin
selametini dusunuyordum. Dedim ki, eger halkin arasina karisirsam,
onlardan biriymisim gibi davranirsam ne kadar cahil ve seviyesiz
olduklarini daha yakindan gorur ve onlari ne kadar cahil ve seviyesiz
olduklari konusunda ikna edebilirdim.

Elbette bu, yani onlardan biri gibi davranma meselesi, sandigim kadar
kolay olmadi. Mitingde dikkat cekmemek adina annemin yer bezi olarak
kullandigi eski gomlegimi giydim. Ustune de uzerinde tepinerek utusunu
bozdugum lacivert bir ceket gecirdim. Ama hem gomlek hem de ceket Vakko
dan oldugu icin, fotografta gorundugu gibi, en ufak sekilde bozulmadi
bile. Saclarimi ozenle dagittim, tuvaletten sonra elimi yikamadim ve
biraz yerde yuvarlanmak suretiyle ustumu basimi toz icinde biraktim.
Yeterince kotu kokmadigimi, bu sekilde dikkat cekecegimi fark edince
tisortume bir miktar da sarimsak surdum. Artik cikmaya hazirdim.

Taksi ile Yenikapi ya gittim. Aslinda halktan biri gibi gorunme adina
belediye otobusune binmis ama dayanamayip bir durak sonra kufrederek
inmistim. Rahat bir yolculuk oldu.

Miting alani gercekten cok kalabalikti. Dikkat cekmemek adina yere
tukurup bir iki gegirdikten sonra miting alanina girdim.

Oncelikle bu kitleden biraz bahsetmek lazim. Kim bu 1 milyon insan?

Onlar gormezden geldiklerimiz... Evet, hani bugune kadar gozumuzun
onunde olan ama gormezden geldigimiz, olu taklidi yaparsak gider
dedigimiz insanlar var ya, hani farkina varmadigimiz, hani iki kelime
konusmaktan $ikildigimiz, hani uc cumle konusunca bayginlik gecirdigimiz...

Iste onlar...

Cocugumuzun bakicisi Sermin Abla...

Sitemizin guvenlik gorevlisi Mustafa...

Tekstil atolyesinde 12 saat sigortasiz calisan Makbule...

Annesi Behiye...

Kardesi Murat...

Kayinbiraderi Hulki...

Eltisi Atiye...

Iski den emekli Muslum amca...

Onlar iste...

Bir CV si olmayan insanlar... Insan usenmeyip bir seyler yazar degil mi?
Yazmiyorlar. CV leri yok, anlatabiliyor muyum?

Onlar birbirleriyle konusmayan insanlar... Aralarinda Afrika yerlileri
misali tuhaf sesler cikararak anlasiyorlar. Birinin hi dedigini duydum
mesela, efendim demekmis, oburu iiih dedi, istemiyorum anlamina
geliyormus. Sevindiklerini zaman bizim alkis dedigimize benzer tuhaf bir
el cirpma hareketi yapiyorlar. Uzuldukleri zaman iyice kuculuyorlar.

Onlar yanlarinda tek bir gazete tasimayanlar. Evet hicbirinin koltugunun
altinda tek bir, bakin tek bir diyorum, tek bir gazete yok. Ikiyi ucu
gectim, tek diyorum, yok. Onlar telefonla internete baglanmayanlar,
twitter mwitter kullanmayanlar, RT nedir bilmeyenler, FAV dan haberi
olmayanlar, DM den yurumeyi hic tatmamis olanlar, interaksiyonun
bereketini yasamamis olanlar...

Onlar yorgun bacaklar, nasirli eller. Neutrogena derinlemesine bakimdan
haberi olmayanlar, Dove kremi gorse uzerlerine surup yagli gures yapacak
olanlar...

Onlar beslenemedikleri icin boyu benden kisa olanlar... En son Japonya
ya yaptigim elit seyahatte bunu yasamistim. Ama onlarin gozler cekik
oldugu icin gene sempatiklerdi. Bunlar boyle, tovbe Tanrim, cuce
gulyabaniler gibi, 1 otuz boylari hepsinin. Japonlarinki genetik ama
bunlarinki opera seyretmedikleri icin, kla$ik muzik dinlemedikleri icin
kisa kalmisti. Fark edilmemek icin biraz egilmek zorunda kaldim.

Otobusle geliyorlar cunku arabalari yok cogunun...

Olsa da benzine paralari yok...

Olsa da nasil calistiracaklarini bilmiyorlar...

Nasil calistiracaklarini bilseler de ayaklari gaz pedalina yetismez.
Cunku kisalar.

Nerede ise tamami geldikleri ilce teskilati tarafindan saglanan anlik
veya devamli yardima muhtac... AKP Esenler teskilati karti tasiyan bir
genc elinde biberonla insanlara su iciriyor ve bir yandan da agizlarina
ekmek sokusturuyordu, onlari en azindan miting suresince hayatta tutmaya
calisiyordu. Muhtemelen pek cogu mitingden sonra olmustur.

Bunlar bizim Makarnaya, bulgura oyunu satiyorlar! diye kizdigimiz,
asagiladigimiz, yeri geldiginde bir iki tokat caktigimiz, dersini
almazsa uzerlerinde sigara sondurdugumuz insanlar.

Ama o makarna oyle degerli ki onlar icin. Kendi onunla doyuyor, cocugunu
onunla doyuruyor. Bizim gibi Nusret te yemiyor, steak den haberi bile
yok. Birine yaklasip Hanimefendi surada yarimsar porsiyon kofte yer
miyiz? dedigimde uzayli gormus gibi bakip benden uzaklasmasi bundandi.
Oysa makarna deseydim tipis tipis gelecekti.

Makarnanin neden onlar icin bu kadar onemli oldugunu nerden mi anladim?
Yanimda getirdigim bir liralik simit ve 50 kurusluk suya yutkunarak
bakmalarindan. Resmen icime duseceklerdi, dudaklarini dilleriyle islatip
yalvaran gozlerle bakiyorlardi. Simitten bir parca koparip havaya attim,
ortalik birbirine girdi, size su kadarini soyleyeyim, en son bu sahneyi
Uskudar-Eminonu hattinda martilarla yasamistim. Pet sisemden de avucuma
bir miktar su alip yuzlerine serptim, bu onlari bir sure idare ederdi.

Yalniz bayanlara karsi cok kibarlar. Yoldan bir kadin gectiginde
kafasina bir tane gecirmek yerine yol falan veriyorlar. Beni en cok
sasirtan bu oldu.

Dunyadan haberleri yok, Roma da moda haftasi baslamis umurlarinda degil,
Londra da insasi devam eden opera binasinin iki senedir hala bitmemesini
tinlamiyorlar.

Selfie nedir bilmiyorlar. Birine hocam bir selfie alalim mi soyle hep
beraber dedigimde sen al, ben yanimda ekmek getirdim diyecek kadar en
onemli olaylardan bihaberler. Selfie yi bir cikolata markasi, yahut bir
yiyecek turu zannediyorlar. Neden? Cunku ben uykumdan feragat edip
gecenin bir yarisi Oscar odul torenini izlerken bu amcamiz aksam 10 da
tavuk gibi uyumustur da ondan. O ozel gecede ben dakikalari sayarken,
Ellen in cektigi fotografla buyulenirken bu amca ruyasinda makarna
goruyordu da ondan.

Derken Tayyip geliyor. Helikopterle once alanin uzerinde bir tur atiyor,
sonra asagiya emirler yagdirmaya basliyor, saflari $iklastiralim, arkada
bos yerler var gibi. Eski imam-hatipli ve IETT calisani oldugu icin
bunlar normal. Normal olmayan ise bu insanlarin bu kadar itaatkar
olmasi. Adam gokyuzunden emir veriyor, bunlar uyguluyor. Vay be dedim
kendi kendime, bu kitle asagilanmayi cok seviyor. Hemen test etmek icin
yanimdaki amcaya naber lan ibis dedim, soyle bir dondu bakti, nasil
gidiyo lan dumbuk deyince uzerime yurudu ve kacmak zorunda kaldim. Belli
ki baska bir partinin ajaniydi, yoksa hosuna giderdi.

Peki bu insanlar neden mi boyleler? Cunku yonlendirilme disinda
alternatifleri yok. Hayatlari boyunca talimat aliyorlar. Ali copu at,
Hatice yerleri sil, Memduh boslari al... Ac kalmamak adina itaat
etmisler. Oysa ben kimseye itaat etmem, annem copu dok dediginde,
masallah benden saglamsin git kendin dok, derim. Hemen dokmem yani, bir
sorgularim, irdelerim, once bir miktar kla$ik muzik dinlerim. Boylece
uzun boylu ve elit bir insan olurum.

Sonuc:

Bu mitinge katilanlar cahil ve seviyesiz insanlar, boylar bir otuz,
fakirler ve ancak disaridan yardimla hayatta kalabiliyorlar. Cok buyuk
bir maceraya girdim ama cok onemli bir ders cikardim: Onlarla iletisim
kurmamiz gerekiyor. Biliyorum iki cumle sonra $ikiliyoruz ama lutfen
onlarla konusalim ve onlara ne kadar cahil ve seviyesiz olduklarini
soyleyerek kendi partilerimize oy vermeye cagiralim. Bunu basarabiliriz.

http://beyinsizadam.net/
lukasal...@gmail.com

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo