Ben onu uyarı olarak değil de, tehdit olarak anladım.
Yani hükumeti eleştirmeyin, gerçekleri söylemeyin, eleştirmeyin olarak
anladım.
Sonuçta, halk arasında korku ve panik yaratarak tehdit, halkı kin ve
düşmanlığa tahrik ve aşağılama gibi yuvarak laflar var.
Nereye çekersen çek, lastik gibi.

Ve doğrusu bu heriflerin iyi niyetli olduklarının asla düşünmüyorum.
Devlet denilen koca aygıtın dümeninde bir dakika dahi olmaması gereken
bir kadro ve insanlar bunlar.
Ne yazık ki, kendimi beraber sayamadığım bir insan kitlesi bunları
buraya getirmiştir.
Ve onlarla beraber ben de ortaya çıkan ağır bedeli ödemekteyim.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  Bakan Bozdağ'dan sosyal medya uyarısı

© AA/ Türkiye 21:34 01.01.2017

Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, terörü, terör örgütlerini, teröristleri ve
terör eylemlerini övenlerin ve destekleyenlerin eylemlerinin suç
olduğunu vurgulayarak, cumhuriyet savcılarının görevinin, suçları
soruşturmak ve deliller suçun işlendiğine dair yeterli şüphe doğurduğu
takdirde kamu davası açmak olduğunu belirtti.

Bozdağ, Twitter hesabında, terör saldırılarının ardından yapılan yorum
ve paylaşımlara dikkati çekerek, şunları ifade etti:

"Terör örgütü kurma/yönetme, terör örgütü üyeliği, terör örgütüne üye
olmamakla beraber terör örgütü adına suç işleme, suçu ve suçluyu övme,

Terörün ve terör örgütünün propagandasını yapma, suç işlemeye ve
kanunlara uymamaya tahrik, halk arasında korku ve panik yaratarak
tehdit, halkı kin ve düşmanlığa tahrik ve aşağılama, nefret ve
ayrımcılık, hukukumuza göre suçtur ve cezai müeyyidesi vardır.

Terör saldırıları öncesi ve sonrası; yazdıkları, yorumları, söyledikleri
ve sosyal medya hesaplarındaki mesajlarıyla…

Terörü, terör örgütlerini, teröristleri ve terör eylemlerini övenlerin
ve destekleyenlerin eylemleri, hukukumuza göre suçtur.

Cumhuriyet savcılarının görevi, suçları soruşturmak, deliller suçun
işlendiğine dair yeterli şüphe doğurduğu takdirde kamu davası açmaktır."

https://tr.sputniknews.com/turkiye/201701011026582136-bekir-bozdag-sosyal-medya-uyarisi/

a45UyF587661-170101214324 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2017/01/02  02:51 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

Gercek hukumdarlar ebediyen hukumdarladirlar. Onlarin hazineleri, yagma
edildikce zenginlesir.

Cemil Meric

Resulullah sav buyurdular ki:
Eti bicakla kesmeyin.
Cunku bu, yabancilarin isidir.
Siz dislerinizle kemirerek yiyin.
Cunku bu, sihhat ve afiyet icin daha iyidir.

Ebu Davud, Et ime 21, 3778
Rivayet eden: Aise

Insanlar, surfeler gibi sulardan ciktilar ilk once...
Ilk ceddimiz baliktir.
Isler daha ilerledikce o insanlar, primat zumresinden turediler.
Biz maymunlariz; dusuncelerimiz insandir

Mustafa Kemal ATATURK
(Rusen Esref Unaydin Ataturk T.ve D.K.H)

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo