bayrak

  Türker Ertürk : Zoka ağız yırtılmadan çıkmaz

İdeolojilerini ve hayallerini gerçekleştirmek için, Büyük Ortadoğu
Projesi’nde (BOP) oyun kurucu olma hevesiyle yola çıktılar ama BOP’un
hedefi oldular.

03.01.2017

Yeni yıla terör saldırısı ile başladık. Hem de ilk gününde ve ilk
saatlerinde. Bu saldırı benim için pek sürpriz olmadı. 2017’nin
Türkiye’ye iyi şeyler getirmeyeceğini biliyordum. Çünkü; fiili iktidar
iradesi uzunca bir süredir ülkemizin güvenliğini yok sayan, sadece kendi
siyasi hedeflerini merkeze alan uygulamaları ile ülkemizi koşar adım
felakete doğru taşımaktaydı.

Bu nedenle yılbaşı kutlama mesajımı;/*"Zor ve sancılı bir sürecin
dünyayı, bölgemizi ve ülkemizi beklediğini çok iyi biliyorum. Ama
iyimserliğimi korumak adına Büyük Türk Ulusu’nun Yeni Yılını kutluyor,
2017’nin tüm dünyaya ve insanlığa barış, huzur, mutluluk ve şans
getirmesini diliyorum"*/ şeklinde, hayalci olmayan bir bakış açısıyla
göndermiştim. Çünkü perşembenin ne getireceği, çarşambadan belliydi!

    TANRI’DAN RAHMET DİLİYORUM

Öncelikle; terör saldırısı sonucu şehit olan polisimize ve yaşamını
yitiren masum vatandaşlarımıza Tanrı’dan rahmet, kederli ailelerine
başsağlığı ve sabırlar, saldırıyı yaralı atlatan vatandaşlarımıza acil
şifalar dilerim.

Geçen yıl, ilk terör saldırısı 12 Ocak’ta Sultanahmet’te oldu ve 12
Alman turist yaşamını kaybetti. Yıl boyunca her ay, en az bir defa terör
saldırısı ile karşılaşmışız: Ocak-1, Şubat-1, Mart-3, Nisan-2, Mayıs-3,
Haziran-4, Temmuz-1, Ağustos-4, Eylül-1, Ekim-4, Kasım-2, Aralık-3 olmak
üzere, toplam 29 saldırı olmuş. Bu yaşananlar Muz Cumhuriyetinde olsa;
hiç değilse göstermelik bile olsa, birileri istifa ederdi!

    ZOKA AĞIZ YIRTILMADAN ÇIKMAZ

Ülkemiz buraya, durup dururken gelmedi. Bugün, fiili ama gayri anayasal
ve gayri hukuki olarak ülkemizin iktidarını elinde tutan irade bizi
buralara getirdi. Emperyalizmin Küresel Savaşına dahil ve taraf oldular.
Bu kapsamda; Suriye’deki emperyalizmin vekalet savaşının ateşine Suudi
Arabistan ve Katar’la birlikte odun taşıdılar. /*"Siyasal İslamcı"*/
ideolojileri, /*"Yeni Osmanlıcı"*/ hayalleri ve mezhepsel bakış açıları
nedeniyle, emperyalizmin zokasını yuttular.

Daha açık ifade etmek gerekirse; ideolojilerini ve hayallerini
gerçekleştirmek için, Büyük Ortadoğu Projesi’nde (BOP) oyun kurucu olma
hevesiyle yola çıktılar ama BOP’un hedefi oldular. Şimdi de karşı
cepheye savrulmaya çalışıyorlar. Halbuki bilenler bilir; yutulan zoka,
ağız yırtılmadan asla çıkmaz.

    ERKEKLİĞİMİZİ ÖLDÜRDÜ!

Halbuki; 2001’de Afganistan ile başlayan bu Küresel Savaşın dışında
kalmalıydık ve hele hele Ortadoğu’da, asla tarafı olmamalıydık. Aynen
II. Dünya Savaşında (1939-1945) olduğu gibi. O gün bir şekilde taraf
olsaydık ve eski topraklarımıza kavuşmanın zokasını yutsaydık;1945’de
savaş bittiğinde, yani Lozan’dan (24 Temmuz 1923) 22 sene sonra, üç
aşağı beş yukarı tekrar Sevr konumunda olurduk. İster Almanların, ister
Müttefiklerin cephesinde yer alalım, hiç fark etmezdi!

Bugün ülkemizin iktidarını bir şekilde elinde bulunduran iradenin
beslendiği damar, yıllarca /*"İsmet İnönü bizi savaşa sokmayarak
Milletimizin erkekliğini öldürdü"*/dedi. Sonunda; emperyalizmin yardımı
ve desteği ile iktidara gelip, Ergenekon ve Balyoz gibi operasyonlarla
devleti ele geçirip, bizi savaşa soktular. Sanırım, şimdi bu erkekliğin
orgazmını yaşıyoruz.

    YANLIŞ YANLIŞLA DÜZELTİLEMEZ!

Suriye’ye asker göndermemiz de yanlıştı. Eğer Suriye’nin kuzeyinde
ülkemizin güvenliğini tehdit eden bir koridordan şikayet ediyorsanız, bu
oluşum 5 yıldır sürdürülen yanlış Suriye politikasının sonucuydu.
Yanlış, yanlışla düzeltilemezdi.

Yapılması gereken; laik, birleşik ve bağımsız Suriye’den yana tavır
koymak. Suriye’deki merkezi hükümete destek olmak ve onun ülke çapında
otoritesinin yaygınlaşmasına yardım etmek. Suriye sınırlarımızı kevgir
halinden çıkarıp, güvenliğini sağlamak. Bölgede mezhepsel kışkırtıcılık
yapmamak. Radikal İslamcı unsurları ülkemizden temizlemek, onu
yeşertecek söylemlerden vazgeçmek ve o iklimi yok etmek. Gerekirse,
teröristleri temizlemek için Suriye Hükümetine hava desteği vermektir.

    MINTIKA TEMİZLİĞİ

Birisi, elindeki enstrümanlarla iktidara gaz veriyor ve halkta yanlış
algı yaratmaya çalışıyor. İktidarın /*"Kemalist Cephe"*/ye geldiği doğru
değildir. Kemalist ve antiemperyalist olmak, bir bilinç seviyesidir.
/*"Siyasal İslamcı"*/ iktidarın bu bilinç seviyesinde olmadığı, çok
aşikardır. Ayrıca,/*"Vatan Savunması"*/ yapıldığı da doğru değildir.
Yapılan ; siyaseten ayakta kalma, rejim değişikliği yapma,gayri hukuki
durumu hukukiye getirme mücadelesi ve bu maksatla anayasa değişikliğine
giden süreçte,FETÖ bahanesi ile muhaliflere karşı yürütülen mıntıka
temizliğidir.

Sanırım iktidarı eleştirir gibi yaparak destekleyen ve gaz veren birisi;
süreçten zarar görmeyerek ayakta kalmak amacı ile kaosun derinleşmesini
sağlayarak, Batı’dan kopuşu hızlandırarak, buradan Bolşevikler gibi
çıkmayı umut eden bir /*"Devrim Rüyası"*/ görüyor olsa gerek!

Türker Ertürk

Odatv.com

a45UyF587661-170103224949 Oraj Poyraz At 0raj.p0y...@neomailbox.net
0raj.p0y...@neomailbox.net
2017/01/04  00:20 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

Olgun insan, guzel soz soyleyen degil, soylediklerini yapan ve
yapabileceklerini soyleyen adamdir.

KONFUCYUS

Ahzab Suresi 37.Ayet:

(Resulum!) Hani Allah in nimet verdigi, senin de kendisine iyilik
ettigin kimseye:
Esini yaninda tut, Allah tan kork! diyordun.
Allah in aciga vuracagi seyi, insanlardan cekinerek icinde gizliyordun.
Oysa asil korkmana layik olan Allah tir.
Zeyd, o kadindan ilisigini kesince biz onu sana nikahladik ki
evlatliklari, karilariyla iliskilerini kestiklerinde (o kadinlarla
evlenmek isterlerse) muminlere bir gucluk olmasin.
Allah in emri yerine getirilmistir. ****

Kur an-i Kerim in bazi ayetlerine iliskin mazeretler:
1- Bu ayetler yanlis tercume edilmis!
2- Bu ayetler yanlis anlasilmaya musait yani herkes anlayamaz!
3- Bu ayetler zaman asimina ugradi yani bugun gecersiz!
4- Bu ayetler cag disi yani Islam da reform yapilmasi lazim!
5- Bu ayetlere iman etmek imkansiz ama yine de ben bir muslumanim!

Mazeretlerin Cevaplari:

1- Diyanet Vakfi Meali ni, konularinda uzman Ilahiyatci Heyet hazirladi.
En cok itibar edilen meal. Heyetteki herkesin yanlis tercume yapmasi
imkansiz. Hal boyle iken bu mazeret gecersizdir.
2- Kur an-i Kerim i herkesin anlayabilecegine dair ayetler var* ve zaten
bu sebeple indirilmis . Tersi ise adaletsizlik olur cunku herkesin
anlayamayacagi ve yanlis anlasilmaya musait bir kutsal kitap gondermek
Allah a yakismaz. Bir sakinca da sudur; Muslumanlara siz Kur an i
anlamazsiniz, sadece biz anlariz diyen ruhban sinifi olusur ki Islam da
ruhbanlik haramdir. Hal boyle iken bu mazeret gecersizdir.
3- Kur an in, kiyamete kadar , cihansumul(evrensel) yani her zaman ve
her yerde hukmunun gecerli olduguna inanmak farzdir. Hal boyle iken bu
mazeret gecersizdir.
4- Allah 21. yuzyilin hayat sartlarini ve yasam bicimini ezelden beri
bildigine gore Allah in bu durumu hesaba katmadigi ni iddia etmek Allah
a karsi cok buyuk bir iftiradir. Hal boyle iken bu mazeret gecersizdir.
5- Bu ayetlere iman etmeyenin adi Musluman degil Kafir dir.** Hal boyle
iken bu mazeret gecersizdir.

*Bakiniz: Nahl Suresi 89. Ayet, Enam Suresi 38. Ayet, Maide Suresi 15.
Ayet, Hac Suresi 16. Ayet.
**Bakiniz: Bakara Suresi 85. Ayet ve Maide Suresi 44. Ayet.
****Zeyd, Muhammed in evlatligidir.
Muhammed bir gun, Zeyd i gormek icin evine gider.
Zeyd evde yoktur.
Onun yerine karisi Zeynep le karsilasir ve hemen a$ik olur.
(Taberi gibi tefsirciler, o sirada Zeynep in ciplak oldugunu, Muhammed
in bu yuzden a$ik oldugunu belirtirler).
Bunu ogrenen Zeyd, hemen Muhammed e gidip karisindan ayrilmak istedigini
soyler.
Zeyd in karisindan bir $ikayeti yoktur ama Peygamberin a$ik oldugu
kadinla evli kalmayi da dogru bulmamaktadir.
Muhammed bu oneriyi reddeder.
Bunun bir nedeni, Muhammed in evlatliginin karisina goz koymasinin, bir
yuvayi yikmasinin dogru olmadigini bilmesidir.
Diger bir sebebi ise, Zeyd in Arap geleneklerine gore Muhammed in oglu
sayilmasidir.
Yani Zeynep gelinidir...
Muhammed oneriyi reddeder ama bir taraftan da Zeynep i cok istemektedir.
Bunun uzerine, (her zaman oldugu gibi!) kurtarici ayet geliverir:
Ahzab Suresi 37.Ayet

Sismanlarin Dunyaya Katkilari

SON yillarda sismanlara sisman demek yerine kilolu , obez falan deniyor.
Burada amac bu insanlarin incinmemesi. Acaba boyle bir mantik ne kadar
dogru? Siz sismanlari boyle isimlendirirseniz kimse sisman olmaktan
gocunmaz. Bence onlara sisman demeliyiz, hatta samimi olduklarimiza
sisko demeliyiz ki durumun vehametinin farkina varip kendilerine
cekiduzen versinler.

Ama bu yazida sismanlari degil onlara savas acan diyetisyenleri masaya
yatiracagim. Cunku herbiri dal gibi olan diyetisyenleri masaya yatirmak
sismanlari masaya yatirmaktan daha kolay, takdir edersiniz.

Sabah aksam ot ve ot urunleri tuketen sevgili diyetisyenler; sismanlar
olmazsa insanlik olarak neler kaybedecegimizi goremiyor musunuz?
Aklinizi bir kibrit kutusu yagsiz peynir ve kepek ekmekle mi yediniz?

Sismanlari olmayan bir toplumun hayat damarlarindan biri kesilmis
demektir. Iste kilolu insanlarin dunyaya katkilarindan sadece birkac ornek:

Agac dikecegine sismanlara destek ver: Sismanlar yerkureye biz normal
insanlardan daha fazla basinc yaptiklari icin topragi $ikilastirir,
toprak kaymalarini onlerler. Tarih boyunca sismanlarin yogun yasadigi
bolgelerde yer kaymasi, heyelan vakalarinin olmamasi bunun en acik
ispatidir.

En buyuk sanatcilar hep sismandir: Pavarotti, Akrep Nalan ve daha ismini
sayamadigim bircok buyuk sanatcinin ortak ozelligi kilolu olmalaridir.
Neden? Cunku kilolu insanlar hareketi sevmedikleri icin durduklari yerde
yapabilecekleri islere yonelmis ve bize sanatin en guzel orneklerini
vermislerdir.

Basin $ikistiginda sismana git: Bir derdin oldugunda, saglam bir dosta
ihtiyac duydugunda, yardim edecek kimseyi bulamadiginda sisman
arkadasina git. Acaba su an evinde midir, yerinde bulabilir miyim? diye
korkma. Evindedir o. Cunku sismanlar pek fazla hareket etmeyi sevmez,
bir yere gitmemistir.

Ortamin nese kaynagi sismanlar: Bir ortamda eglence ve kahkaha ek$ik
olmuyorsa bilin ki orada kilolu bir insan vardir. Cunku onlar hayata
bizler gibi olumsuz bakmazlar. Devamli baklava yiyen bir insan nasil
mutsuz olabilir ki? Ote yandan siz dort-bes zayif insanin bir arada
eglendigine sahit oldunuz mu? Boyle bir sey mumkun degildir.

Sismanlar yeryuzunu sekillendirir: 10 sismanin ayni yolda yillarca gidip
geldigini dusunun. Bir sure sonra orada tektonik gocme adini verdigimiz
cografi hadise meydana gelecektir. Yagmur sulari ve daglardan gelen
erimis kar suyu bu istikamette minik dereler ve irmaklar olusturacaktir.
Nehirlerin ve gollerin kurudugu gunumuzde kimse yeni bir akarsuya hayir
demez tahminimce.

Son bir soz de enginari tavsiye eden diyetisyenlere... Tavsiyeniz
uzerine yedim. Bence enginarin sirri hicbir lezzetinin olmamasinda. Ona
o kadar para verecegime agac kabugu da yiyebilirim, o da lezzetsiz.

Halaybasilik kimsenin tekelinde degil!

YILLARDIR cesitli sebeplerle dugunlere giderim. Kah annemin zoruyla kah
annemin israriyla kah annemin tehdidiyle dugunlerden dugunlere akiyorum.
Gectigimiz gun yine annemin baskisiyla pistte dans ederken aniden bir
simsek cakti kafamda.

Bogazim dugumlendi, gozlerim bugulandi. Az kalsin hemen yanibasimda
duran, nedense her dugunde gordugum, etrafi yara yara dans eden 90
kiloluk sarisin kadinin altinda kaliyordum. Aklima gelen dehset verici
gercek suydu: Ben hayatimda hic halaybasi olmamistim!

Sebep neydi bilemiyorum, belki yetersiz goruldum, belki pistte etkili
tanidiklarim yoktu ama bir sans verilemez miydi bana? Halayin en basina
gecip elime mendili alip kitleleri pesimden suruklemek benim de
hakkimdi. Herkes nese icinde dans ederken gozyaslari icinde pisti terk
ettim.

Maalesef bu ulkede eger kiz veya erkek tarafindan saglam baglantilariniz
yoksa halaybasi olmaniz mumkun degil. Dugunlerdeki bu agam pasam duzeni,
bu kayirmacilik bitmedikce cagdas medeniyetler seviyesi bir hayal olarak
kalir.

http://beyinsizadam.net/
lukasal...@gmail.com

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo