bayrak

  *ŞOK*!*ABD*'den*YPG*'ye*AKIL ALMAZ DESTEK*!

Koalisyon güçleri, Türk askerinin El Bab’tan sonra Münbiç’e yönelmesini
önlemek amacıyla*PKK*’nın Suriye’deki uzantısı*YPG*’ye silah yağdırıyor.

Amerika’nın Münbiç’e soktuğu*7 tankın*,*YPG*’li teröristlerce
kullanılmaya başladığı tespit edildi...

Türk Silahlı Kuvvetleri *(TSK*), dinci terör örgütü*IŞİD*'in
kontrolündeki El Bab'ta mücadelesini sürdürürken, koalisyon güçlerinin,
Türkiye'yi zora sokacak planlar içinde olduğu ortaya çıktı.

Başta*ABD* ve Almanya olmak üzere koalisyon ülkelerinin,*IŞİD*'e karşı
kullanılacağı gerekçesiyle, bölücü terör örgütü*PKK*'nın Suriye'deki
uzantısı*YPG*'ye, yaptıkları silah, zırhlı araç ve mühimmat yardımı hız
kesmiyor.

Sözcü'den Saygı Öztürk'ün haberine göre*ABD*'nin geçen*aralık *ayında,
Münbiç'e*7 tank* soktuğu ve tankların*YPG* tarafından kullanılmaya
başlandığı tespit edildi.

*YPG*'nin tank ve hava savunma sistemleriyle desteklenmesi bölgede,
/*"Türkiye'ye karşı hazırlık"*/ olarak yorumlanıyor.*PYD*'ye verilen
desteğin amacının*TSK*'nın El Bab'dan sonra Münbiç'e yönelmesini önlemek
olduğunu kaydeden bir askeri yetkili şunları söyledi:

/"Münbiç'de yapılan yığınak, El Bab'dan*10-15* kat fazla. Terör
örgütünün elinde her çeşit silah bulunuyor. Örgütün elinde bugüne kadar
olmayan tankların,*ABD* tarafından Münbiç'e sokulması da önemli bir
gelişme./

/Her seferinde de bu araç gereçlerin*IŞİD*'e karşı kullanılacağını
söylüyorlar.*IŞİD*'in elinde uçak, helikopter bulunmuyor. Buna
rağmen,*YPG*'ye hava savunma sistemleri niçin veriliyor? Bunlar,
Türkiye'ye karşı silahlandırılıyor."/

*BOMBALI ARAÇ HAZIRLIYORLAR*

*TSK*'nın Münbiç'e gireceği yetkililer tarafından dile
getirilirken,*YPG*'nin de buna göre hazırlıklar yaptığı saptandı. Bu
kapsamda, örgütün /*"bomba yüklü araç imalathanesi"*/ oluşturduğu, Türk
askerinin geçiş yollarında bombaların patlatılmasının planlandığı
belirtiliyor. Bombalı araçlardan *4*'ünün ele geçirildiği, yakalanan
bazı teröristlerin bombalı araç imalathanesinde çok sayıda aracın
patlatılacak hale getirildiğini itiraf ettiği kaydedildi.

*ARAPLAR GİDİYOR*,*KÜRTLER GELİYOR*

Bu arada Milli Güvenlik Kurulu'nun son toplantısında, Suriye'de meydana
gelen olaylar ve bunun yansımaları da ele alındı. Bölgenin demografik
yapısını değiştirmek amacıyla*PYD/YPG* terör örgütünün, Münbiç ve Şırrin
Eş Şimaliye'de Arap kökenli halkı evinden çıkardığı ve yerlerine Ayn El
Arap (Kobani) bölgesinden Kürtler'in yerleştirildiği belirlendi. Şırrin
Eş Şimaliye köyünde bu durumu protesto eden halkın üzerine*PYD/YPG*
tarafından ateş açıldığı ve*4 sivilin* hayatını kaybettiği öğrenildi.

Kaynak: Sözcü

a45UyF587661-170204122308 Oraj Poyraz oraj.poy...@openmail.cc
2017/02/04  15:01 6  64  turanca...@googlegroups.com

AGIR HASTA
. . . . . .
Ufleme bana annecigim korkuyorum
Dua edip edip, geceleri.
Hastayim ama ne kadar guzel
Gidiyor yuzer gibi, vucudumun bir yeri.
Nicin boyle ortmusler ustumu
Cok muntazam, ki bana huzun verir.
Agarirken uzak ruzgarlar icinde
Oyuncaklar gibi sehir.
Gozlerim ortuk fakat yuzumle goruyorum
Agliyorsun, nur gibi.
Beraber duyuyoruz yavas ve tenha
Duvardaki resimlerle, nasibi.
Annecigim, buyuyorum ben simdi,
Buyuyor gollerde kamis.
Fakat degnekten atim nerde
Kardesim su versin ona, susamis.

Fazil Husnu DAGLARCA

Ebu Said el-Hudri radiyallahu anh anlatiyor : Resulullah aleyhissalatu
vesselam buyurdular ki :
Veyl , Cehennemde bir vadidir. Kafir orada , kirk yil batar da dibine
ulasamaz

( Tirmmizi )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin

SMS cilesi

24 Temmuz

Gecen sene bir basvuru icin belediyeye gitmistim. Orada bir form
doldurup telefon numarami yazmami istemislerdi. O gunden sonra surekli
SMS gelmeye basladi; Belediye Baskanimiz Feridun Duzagac cevrecilerle
bulustu , Belediye Baskanimiz Feridun Duzagac yarin esnaf ziyaretinde
bulunacak gibi... (Burada belediye baskaninin ismini vermek istemedigim
icin Feridun Duzagac i ornek olarak verdim. Kendisinden ozur diliyorum
ama bir isim sallamak zorundaydim.) Baskan esnaf ziyareti yapacaksa
bundan bana ne diye dusundum. Esnaf miydim? Bu ziyarette bana dusen bir
gorev mi vardi? Cevreci oldugum da soylenemezdi.

Sonunda dayanamayip belediyeyi aradim, Seffaf belediyecilik anlayisimiz
geregi, beyefendi dedi. Bana beyefendi demesi cok hosuma gitmis, gururum
oksanmisti. Ilk defa birisi bana boyle hitap ediyordu. Birader, mudur,
haci, kardo, panpa gibi hitaplara aliskindim ama buna hazirlikli
degildim. Bir an panikleyip telefonu kapattim.

ESNAF NE COK ZIYARET EDILIYOR

SMS ler gelmeye devam ediyordu. Bu kez belediyenin bagli oldugu partiyi
aradim. Gorevli telefon numarami sordu. Numaram sudur dedim. Numarayi
soylemeyecek misiniz? dedi. Soyledim. Sorunla ilgileneceklerini belirtti.

Aradan bir hafta gecti. Belediye SMS leri tum hiziyla gelmeye devam
ediyordu. Feridun Duzagac kah kendinden gecmis bir halde esnaflari
dolasiyor, kah odalar birligini kabul ediyor, kah bir hali saha
acilisinda penalti kullaniyordu. Tek bir fark vardi; bu kez belediye SMS
lerine partinin SMS leri de eklenmisti. X Parti Ilce Baskanimiz yarin
esnaf ziyaretinde bulunacak seklinde mesajlar gelmeye basladi
telefonuma. Esnaflarin ne cok ziyaret edildiklerini fark ettim. Gorunen
o ki X parti sorunla gercekten ilgilenmisti ama en cok ilgilerini ceken
benim cep numaram olmustu.

Iyiden iyiye uyuz olmustum. X parti ilce baskani sanki kiz arkadasimmis
gibi devamli rapor veriyordu. Kimsesizler yurdu ziyaretindeyim, market
acilisindayim, cevrecilerle pisti oynuyoruz, babana soyle ben onunla
artik konusmuyorum gibi mesajlar geliyordu. O sonuncusu annemden gelmis
aslinda, bizimkiler bosandiktan sonra fark ettim.

Bu is karakolda biter deyip polisi aradim. Telefonum bir belediye ve
surekli bir yerlere ziyaretler duzenleyen bir parti tarafindan taciz
ediliyor dedim. Numarami sordu. Bu kez tecrubeliydim, numarami bir
kuruma daha kaptirmayacaktim. Yo dostum yo, bu tuzaga dusmem, numarami
vermiyorum dedim. Telefon numaranizi bilmeden telefon numaraniza gelecek
mesajlari nasil engelleyebiliriz ki? dedi. Bir sure dusundukten sonra
Evet bu gercekten ciddi bir sorun dedim.

Uzun bir sessizlik oldu. Iki taraftan biri taviz vermeden bu is
cozulmeyecekti. Telefon numaramin birinci ve altinci hanesini
soyleyebilirim dedim. Bu hicbir sekilde isimize yaramaz diye cevap
verdi. Ama boyle olmaz ki biraz da siz adim atin komserim dedim. Aslinda
siradan bir memurdu ama komserim diyerek onu onore edersem isimi
halleder diye dusunmustum. Maalesef tam tersine, polis memuru sinirlendi
Kardesim oyalama bizi, soyleyeceksen soyle su numarayi dedi. O an
gozumun onune polislere yeni dagitilan son model coplar geldi ve
numarayi soyleyiverdim.

SEN DE MI TUGCE? SEN DE MI!

Takip eden haftada tahmin ettigim uzere emniyetten de SMS ler gelmeye
basladi. Bulgar numaralarindan arayip sizinle evlenmek istedigini
soyleyerek kontor isteyenlere itibar etmeyiniz gibi bir seyler yaziyordu
birinde. Son derece otekilestirici, irkci bir soylemdi bu ama bosver
dedim. Pesinden hemen her Allah in gunu Sunlara itibar etmeyiniz,
bunlara itibar etmeyiniz, sunlar dolandirici, bunlar yankesici mesajlari
gelmeye basladi. Bir sure sonra arayan kimseye guvenemez oldum. Anama
babama itibarim kalmadi. Kontor isteyen yakin arkadasimi polise ihbar
ettim. Ailesi Bulgar gocmeniydi. Zaten hicbir zaman tam anlamiyla
guvenmemistim ona.

Artik sinirden aglayacak hale gelmistim. Mesaj kutum kurum SMS leriyle
dolup tasiyordu. Sinirlerim bozulmustu ve yapacak hicbir seyim
kalmamisti. Dayanamayip eski kiz arkadasim Tugce nin yanina gittim ve
omzunda agladim. Tugce her zaman yanimda olacagini, butun bunlarin
gececegini, sakin olmami soyleyerek beni teselli etti.

Ertesi gun cep telefonuma XYZ magazalarinda yuzde 50 lere varan indirim
seni bekliyor! seklinde bir mesaj dustu.

Tugce XYZ de calisiyordu...

http://beyinsizadam.net/
lukasal...@gmail.com

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo

ONLY AT VFEmail! - Use our Metadata Mitigator to keep your email out of the
NSA's hands!
$24.95 ONETIME Lifetime accounts with Privacy Features!
15GB disk! No bandwidth quotas!
Commercial and Bulk Mail Options!